ΜΑΤΑΙΕΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΚΑΙ ΜΑΤΑΙΕΣ ΦΑΝΤΑΣΙΕΣ

Επειδή τής σήμερον ημέρα ό χρόνος και ή ψυχική διάθεση, είναι από τα πλέον πολύτιμα αγαθά πού διαθέτει κάθε ελεύθερος άνθρωπος, πριν φθάσει στο σημείο να τα διαθέσει, το μελετάει αρκετά, πριν τα καταναλώσει άσκοπα και πάνε χαμένα. Έτσι και στην προκειμένη περίπτωση, το σκέπτομαι πριν αποφασίσω, να κοσκινίσω κριτικός, το πλήθος των ιστοσελίδων, ή τού καθημερινού τύπου ελληνικού, ή σουηδικού. Εξ άλλου δεν είμαι και επαγγελματίας δημοσιογράφος, ή έμμισθος γραφιάς σε κανενός το έντυπο. Απλούστατα μού αρέσει να ΄΄μοντάρω΄΄, να συνθέτω δηλαδή, λέξεις και έννοιες και όχι πράγματα. Ενεργώ, όπως ενεργούσαν οι παλαιοί εκπαιδευμένοι κομμουνιστές, οι οποίοι είχαν σαν αρχή, να μην πιστεύουν στην κομμουνιστική πραγματικότητα(δεν τούς συνέφερε για ευνόητους λόγους),αλλά πίστευαν στην κομμουνιστική ορολογία. Έτσι και εγώ γράφω, επειδή μού αρέσει ή λεκτική σύνθεση εννοιών, προσαρμοσμένη σε διάφορα γεγονότα τής καθημερινότητας, ή ιστορικά συμβάντα άκρως ενδιαφέροντα, είτε σουηδικής, είτε ελληνικής προέλευσης. Είτε αρέσουν ,είτε δεν αρέσουν, ευχάριστα ή δυσάρεστα.

Μ αρέσουν οι κρίσεις οι επικρίσεις, τα σχόλια, οι κριτικές, δέχομαι και τα πικρά και τα ξινά, από οπουδήποτε, κι αν προέρχονται. Όμως, δεν μ αρέσουν οι αρρωστημένες φαντασιώσεις και τα ψέματα για δημιουργία εντυπώσεων. Με αηδιάζουν, πολύ περισσότερο όταν καλύπτονται από την….μπούρκα, τής ανωνυμίας. Επειδή όμως επέλεξα, αυτό το είδος τής γραφής και τής δημοσίευσης των…….προϊόντων μου, προσποιούμαι αδιαφορία και ως μη έχων αλλιώς να αντιδράσω, φυσικά. Εκ τούτου λοιπόν το ενδιαφέρον μου για το τί γράφουν ,οι άλλοι, ή σε τί θέματα αναφέρονται και ποιούς υπονοούν ή καταφέρονται, είναι μηδαμινό έως ανύπαρκτο.

Κι αναφέρομαι συγκεκριμένα στις υπάρχουσες ιστοσελίδες. Τις προάλλες, λοιπόν κάποιοι φίλοι με πληροφόρησαν, ότι ή ….διαρκώς πετροβολούσα, απέναντι ιστοσελίδα, με συγκαταλέγει μεταξύ των μελών μιας μικρής αντιδραστικής ομάδας, πού κυριαρχεί στην πρώην ενορία Αγίου Ιωάννη και έχει οδηγήσει την Στέγη σε τέλμα. Έμεινα κατάπληκτος από τις βλακείες και τις ηλιθιότητες πού γράφουν και δημοσιεύουν. Δεν μπορώ να κατανοήσω τί είδους απαιτήσεις έχουν από τούς εαυτούς τους από την κοινωνία και τα παιδιά τούς. Αποδεικνύουν ότι το μυαλό τους  είναι ακόμη, μυαλό παιδιού πρώτης δημοτικού (βεβαίως και δεν υφίσταται θέμα αποπλάνησης ανήλικου, ,καθότι και τας φρένας των διατηρούν, γνωρίζουν δε, ενσυνείδητα, πότε θα εκδίδονται ως άλλες Κασσιανές…… τα γραφόμενά τούς, το αποδέχτηκε και ό δικηγόρος τους, και τα χρονάκια τούς τα έχουν, να μην βασκαθούν).Δεν κατάλαβα πώς βρέθηκα ανάμεσα σε ανθρώπους, πού δεν έχω ούτε άμεσες ούτε έμμεσες καν σχέσεις. Απλώς διότι έτσι έτυχε. Πολλά δε εξ αυτών των ονομάτων μού είναι τελείως άγνωστα. Πιστεύω όμως απόλυτα ότι πρέπει να είναι ενδιαφέροντες τύποι, άνθρωποι κοινωνικής καταξίωσης και ότι αγωνίζονται για την Ελληνική Παροικία χωρίς κομματικά κίνητρα και χωρίς να τους κατηγορεί κανείς ότι έκλεψαν  τον εξοπλισμό και την επίπλωση τής Στέγης. Κανείς επίσης δεν έγειρε κατηγορία εναντίον τους, ότι καταχρώνται τις διάφορες κρατικές χορηγίες, προς ανύπαρκτες, ή υπερφορτωμένες μελών, νεολαίες και συλλόγους γυναικών, όπως διαδίδεται. Όπως τόσα εκκρεμούν εναντίων σάς, κυρίες και κύριοι τής μουσκεμένης σανίδας, από ξύλο απελέκητο. Διότι μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου των κατηγοριών, είσθε υπόλογοι και ύποπτοι έναντι των νόμων. Άρα καλύτερα να συμπεριλαμβάνομαι μεταξύ αυτών, παρά με εσάς, πού από τα γραφόμενα σας, αποδεικνύετε ότι ούτε εσείς οι ίδιοι, γνωρίζετε τί είδους ΄΄τύποι΄΄ είσθε. Θα σάς αναφέρω εγώ λοιπόν ,τί είδους ΄΄αγέλη λυκοειδών΄΄ είσθε. Είσθε ένας πυρήνας ολίγων, με σαθρές (σάπιες, ετοιμόρροπες από το πολύ….βρέξιμο)βάσεις και αρχές.

Τις βάσεις, τις βρήκατε έτοιμες, μετά την μεταπολίτευση, φτιαγμένες από άλλους και τις συντηρείτε, ακόμη με τα..δόντια(άλλων μασέλες),εκμεταλλευόμενοι στο έπακρον τις αδυναμίες άλλων, καθώς και την εθελοτυφλία των σουηδικών υπηρεσιών και των εδώ ελληνικών, εν μέρει. Τις αρχές τις κληρονομήσατε κι αυτές, από τις ΄΄γιάφκες΄΄τού κ.κ. πού είναι στην Ελλάδα. Σαν πρώτη Αρχή έχετε την παλαιά αρχή των Ιησουιτών ό σκοπός αγιάζει τα μέσα πού από τον κομμουνισμό σπρώχθηκε στα υπέρτατα όριά της. Άλλη κύρια αρχή πού κληρονομήσατε, αυτά βέβαια δεν τα γνωρίζετε, διότι είσθε περιτύλιγμα χωρίς περιεχόμενο, είναι αυτό πού έγραφε ό Λενιν,΄΄ Ηθικό είναι ότι εξυπηρετεί το συμφέρον τού κόμματος. Η ηθική μας υποτάσσεται τελείως στον ταξικό αγώνα τού προλεταριάτου. Αν το συμφέρον  του κόμματος εξυπηρετείται από το ψεύδος, είναι ηθικό. Αν ένα έγκλημα προωθεί την υπόθεση τής κατάληψης(Στεγης,Ε.Ρ.3,π.χ.),ή τής διατήρησης τής εξουσίας από το κόμμα(ΟΕΣΚΣ),τότε το έγκλημα αυτό είναι ηθική πράξης΄΄. Στιγμές τής Ρωσικής Επανάστασης. Εσείς όμως οι κρυμμένοι και μουσκεμένοι, τής ιστοσελίδας, δεν τα γνωρίζετε αυτά .Είσθε ανίδεοι και άσχετοι περί κομμουνισμού(Εν σαρκίο και ή ευδαιμονία σάς).Άλλη αρχή σάς είναι να χρησιμοποιείτε ασυνείδητα πάντα καθ ότι άσχετοι, διάφορα παραπλανητικά γραφόμενα με σκοπό να αποκοιμίσετε και να εξαπατήσετε τον περίγυρο τού Ελληνισμού. Άμοιρα παιδιά του σχολείου. Είσθε πιστοί, τέλος, και σε μια άλλη αρχή. Την αρχή τής Ανεντιμότητας. Οι παλαιοί κομμουνιστές μετέφεραν τα δικά τους  ελαττώματα στον ΄΄εχθρο΄΄. Απέδιδαν σ αυτόν τις δικές τούς κακές προθέσεις ,φορτώνοντας τούς τις συνέπειες των δικών τους ενεργειών(για ψάξτε στις κουζίνες σας όλο και κάποια Miele θα βρεθεί πού αγοράστηκε για λογαριασμό τής Στέγης).Έτσι και εσείς, κατηγορείτε τούς άλλους για τα καμώματα τα δικά σας. Είναι απορείας εύλογων πώς η Ελληνική Πρεσβεία δεν ανησυχεί για τον διασυρμό εξ αιτίας σας ,της Ελληνικής Παροικίας. Καθ ότι……διακριτικές σχετικότητες διασυνδέσεων ,υπάρχουν.

Δια ταύτα επαναλαμβάνω ,ενηλικιωθείτε, αφήστε τις ανήλικες βλακείες σας κι ασχοληθείτε

με κάνα σοβαρό θέμα ουσίας, για να έχω κι εγώ με κάτι σοβαρότερο, να ασχοληθώ ,εάν ασχοληθώ με εσάς εκ νέου. Φιλιά.(για να σκάσει κι ό Ιούδας απ το κακό τού).

Δια χειρός

Γιώργου Κουβατσου

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s