SOS ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΚΥΜΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ

Τα σημάδια των Ελλήνων μεταναστών άρχισαν να φαίνονται και στην περιοχή της Στοκχόλμης. Θέλω δημοσίως να ευχαριστήσω το ΔΣ και μερικά μέλη της Ελληνικής κοινότητας Σόλνας, για τις προσπάθειες που ήδη κάνουν για να βοηθήσουν τους πρώτους νεοεισερχόμενους Έλληνες στην παροικία μας.

Επίσης θέλω να τονίσω και στους υπόλοιπους κατέχοντες θέσεων σε ΔΣ Ελληνικών κοινοτήτων και φορέων ότι θα πρέπει να αναδιοργανωθούν, διότι οι εποχές καλοπέρασης τελειώνουν. Όλοι μαζί θα πρέπει τώρα να βάλουμε στην άκρη τις διαφορές και τις κοκορομαχίες, για να δούμε τι θα κάνουμε στο μέλλον όσο η παροικία μας μεγαλώνει.

Προτείνω να δημιουργηθεί μια τράπεζα πληροφοριών για τα συνήθως ερωτήματα του κόσμου σε μετανάστευση:

1) Πρώτη κατοικία
2) Εύρεση εργασίας
3) Φτηνό φαγητό
4) Εκμάθηση της Σουηδικής γλώσσας

Κάθε ΔΣ θα μπορούσε να έχει έναν υπεύθυνο για να δίνει πληροφορίες στους συμπατριώτες μας που ήδη άρχισαν να εμφανίζονται στην παροικία μας.

Το Grekisk.se βάζει τέλος σε παρεξηγήσεις του παρελθόντος με ένα μεγάλο συγνώμη αν θέλετε και αναζητεί από όλους τους Ελληνικούς φορείς συνεργασίες για την καλύτερη πληροφόρηση των συμπατριωτών μας.

Με εκτίμηση
Κωνσταντίνος Γιόφκος

64 thoughts on “SOS ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΚΥΜΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ

  1. θα ηθελα να μαθω καποιες πληροφοριες ,σχετικα με εργασια στη σουηδια.ειμαι παντρεμενος με 2 παιδια ,και απλα θα ηθελα να ενημερωθω αν υπαρχει η δυνατοτητα μεσω του grekisk.se να μου πειτε σχετικα ,το οτιδηποτε περι ευρεσης εργασιας .δεν ειμαι ανεργος ,αλλα λογω της καταστασεως που επικρατη ,ψαχνομαι για το οποιο ειναι καλυτερο ,για την οικογενεια μου.ευχαριστω.

  2. ΓΡΑΨΕ ΜΑΣ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΟΠΟΙΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΤΙ ΔΗΜΗΤΡΗ.

  3. ΕΔΩ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ (EGYPT)
    Σχετικα με αρθρο σας ΚΥΜΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΗΝ ΣΟΥΗΔΙΑ
    Προτεινω στους καινουργιους μεταναστες (αν θελουν) μπορουν να ελθουν και εδω στην Ελληνικη Αλεξανδρεια
    σε αποσταση 1 ωρα αεροπορικως απο την αθηνα και πολλες καθημερινες πτησεις (ΑΘΗΝΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ 4 πτησεις εβδομαδα ΑΘΗΝΑ-ΚΑΙΡΟ 10 πτησεις την εβδομαδα)
    Η παλαι ποτε Ελληνικη κοσμικη Αλεξανδρεια ειχε καποτε 120.000 ελληνες και σημερα μονο 700 ενω το Καιρο 1500.
    Το 1967 εφυγαν πολλοι λογω του πολεμου με το Ισραηλ, και μας εμειναν τα μεγαλοπρεπη σχολεια -(τωρα 80 μαθητες εναντι 2500 τοτε) μεγαλοπρεπεις εληνικες εκκλησιες (14) το Πατριαρχειο- ο ελληνικος ναυτικο Ομιλος Αλεξανδρειας κλπ
    Τιμες ¨ΔΕΗ 10 ευρω τον μηνα ΕΥΔΑΠ 2 ευρω/μηνα
    Αγορα νεου διαμερισματος (ευρωπαικων προδιαγραφων 150 τμ 60.000 ευρω ενοικιο 350 Ευρω Βενζινα 7 λιτρα/1 ευρω- τροφιμα 50% κατω απο τιμες ευρωπης- Καθαριστρια σπιτιων 5 ευρω ημερα -σχολεια- ημιαγωγειο-Δημοτικο-Γυμνασιο -Λυκειο με ελληνες καθηγητες απο Ελλαδα- εγκληματικοτης «ΜΗΔΕΝ»
    Υπαρχουν πολλα αρθρα στην ιστοσελιδα μας http://alexandria323232.blogspot.com/ και φωτο απο την Αεξανδρεια και μπορειτε να τα δειτε οπως και σε παλαιοτερες αναρτησεις.
    ΕΔΩ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ email gdsdgreece@gmail.com

  4. αγαπητε κ.γιοφκο λεγομαι θεοδωρα σιωζιου και ειμαι 32 ετων.εργαζομαι στο ικα στην ελλαδα ως νοσηλευτρια τει 2 χρονια και εμπειρια επισης 6 μηνες στο νοσοκομειο καλαματας εγινα μονιμη δημοσιος υπαλληλος μολις.θελουμε με το συντροφο μου να φυγουμε απο την ελλαδα.ξερω αγγλικα και υπολογιστη.στη δουλεια μου ειμαι αριστη.ψαχνουμε για δουλεια εκει.σε νοσοκομειο εγω και ο πολυ συντομα μελλον συζυγος μου,ως οδοκαθαριστης.δουλευει χρονια ετσι.μας συμφερει να ερθουμε εκει?δεν εχουμε παιδια.θελουμε να ζησουμε ησυχα ειρηνικα ειμαστε ησυχοι ανθρωποι.μ εχειπληγωσει πολυ η ελλαδα δεν αντεχω πια.προσπαθω αλλα τα ξερετε.δουλευω σκληρα.συνεχως ενημερωνομαι ειμαι σπουδαστρια στη σχολη δημοσιογραφιας του αντ1 και ειμαι αριστη.μπορω να τη συνεχισω και απο τη σουηδια.φοβομαστε εδω.θα κανουμε το παν να μαθουμε σουηδικα οσο το δυνατον πιο γρηγορα.θα μας στηριξει η ομογενεια?

  5. Καλησπέρα,

    Είμαι 22 ετών Αρτοποιός/Ζαχαροπλάστης και μεσα στο 2011, έχοντας τελιώσει και με τη στατιωτική μου θητεία στην Ελλάδα, σχεδιάζουμε με την κοπέλα μου να μεταναστεύσουμε στη Σουηδία… θα ήθελα αν είναι δυνατόν να μου πεί κάποιος αν γνωρίζει για τον κλαδο μου στη Στοκχόλμη. Θα έχω άραγε ελπίδες να βρω δουλειά μέσα σε ένα εξάμηνο?

  6. Προς Θεοδώρα,

    Θα πρέπει να ξέρεις την σουηδική γλώσσα για να βρεις παρόμοια εργασία εδώ στην Σουηδία. Για τον άνδρα σου ίσως να είναι λιγάκι πιο εύκολο να βρει εργασία σαν καθαριστής σε κτήρια. Πολλοί συμπατριώτες μας έχουν τέτοιου είδους επιχειρήσεις.

  7. Προς Στέφανο,

    Φίλε μου θα πρέπει να μάθεις οπωσδήποτε την σουηδική γλώσσα για να βρεις δουλίτσα στον κλάδο σου.

    Καλά θα ήταν να ξέρεις λίγα σουηδικά προτού να έρθεις εδώ. Υπάρχει τρόπος να μάθεις δωρεάν την σουηδική γλώσσα εδώ. Το σχολείο λέγεται SFI. Θα πρέπει όμως να είσαι εγγεγραμμένος σε κάποιον δήμο, να έχεις άδεια παραμονής και εργασίας στην Σουηδία.

  8. κ.γιοφκο σας ευχαριστουμε πολυ για την απαντηση.αν μαθω τη γλωσσα τους επομενουσ μηνες ποια ειναι η διαδικασια για να εργαστω ως νοσηλευτρια και ποσον καιρο θα παρει.οι αμοιβες πως ειναι εκει?η διαβιωση ακριβη?θα μπορουσα να συντηρηθουμε μεχρι να μαθω τη γλωσσα με το μισθο του αντρα μου και ποιες ειναι οι προυποθεσεις για αδεια παραμονης και εργασιας?απειλειται η σουηδια απο αυτη την τελοσπαντων παγκοσμια κριση?

  9. Ναι έχω ψάξει για το Swedish For Immigrants και προφανώς είναι το πρώτο που θα κάνω, έχω την πεποίθηση πως θα τα καταφέρω με την γλώσσα, αρκετά γρήγορα, αυτό που με απασχολεί είναι να βρώ μια στοιχειώδη δουλειά μέχρι να μπορώ να συνενοούμε επαρκώς με τους αγαπητούς Σουηδούς… Χαίρομαι που υπάρχουν έλληνες που έχουν επιχειρήσεις καθαρισμών κτηρίων και ίσως μπορούσα να εργαστώ εκεί. Ξερετε επισης αν υπάρχουν μαγαζιά με ελληνική κουζίνα? Είναι μια δουλειά που επίσης θα μπορούσα να ανταπεξέλθω καλά!

  10. Θεοδώρα δεν θα έχεις απολύτως κανένα πρόβλημα με τις άδειες διότι έρχεσαι σε μια ευρωπαϊκή χώρα.Αυτό που θα πρέπει να κάνεις είναι να βγάλεις από την εφορία της Σουηδίας έναν προσωπικό αριθμό. Μετά όλες οι πόρτες ανοίγουν για σένα. Η ζωή είναι δύσκολη με ένα μεροκάματο και εδώ στην Σουηδία. Αλλά αν υπάρχει θέληση όλα γίνονται.

    Στέφανε ψάξε στο ίντερνετ για ελληνικά εστιατόρια ανάλογα με το που θέλεις να μείνεις. Μια ιστοσελίδα που θα σου φανεί χρήσιμη είναι το http://www.hitta.se Γράψε σαν λέξη κλειδι grekisk restaurang και την περιοχή που επιθυμείς.

  11. Καλησπέρα, θα ήθελα κι εγω να ρωτήσω πως είναι τα πράγματα στη Σουηδία, απο καιρό σκεφτόμαστε να ερθουμε με τον αρραβωνιαστικό μου. είμαστε 30 χρόνων, μηχανικοί απο ΤΕΙ (μηχανολόγος και Έργων υποδομής). Δεν ψάχνουμε κάτι στο αντικείμενο μας διότι δεν ξέρουμε καθόλου την γλώσσα. Μέχρι λοιπόν να την μάθουμε μας αρκεί οτιδήποτε. Εχω απογοητευτεί λίγο γιατι βλέπω πως ψάχνουν δουλεία πολλοί Έλληνες και όχι μόνο. Μπορούμε να απορροφηθούμε όλοι στη Σουηδία? Είναι απαραίτητο να έχουμε κάποιον γνωστό για αρχή? Κατα πόσο και με ποιόν τρόπο μπορούν οι Έλληνες που είναι ήδη εκεί να μας βοηθήσουν δεδομένου ότι υπάρχει μεγάλη ζήτηση?
    Έχουμε προγραμματισμένο ταξίδι για Μάλμε στις 13 Ιουνίου σκεφτόμενοι οτι θα είναι καλύτερα να ψαξουμε απο κοντα. Αν μπορεί κανείς να μας βοήθησει με οποιοδήποτε τρόπο θα είμαστε ευγνώμονες. Ευχαριστώ προκαταβολικά

  12. Γεια σου Μαρία,
    Εδώ σου στέλνω την Ελληνική κοινότητα στο Μαλμε.

    GREKISKA FÖRENINGEN MALMÖ
    Industrigatan 20 c, Malmö,
    Tel.040-29 57 28

    Καλή τύχη

    Κωνσταντίνος

  13. Gia sas ime 34 hronon ke psahnw plirofories gia idikotita stin Souidia.8a sas parakalousa na mou dwseter opiodipote pliroforia gia idikotita iatrikis stin Souidia.

  14. giasas eimaste ena zevgari ellinon 31 kai 27 eton,me gnoseis ston kataskevastiko tomea(SIDEROKATASKEYES,GIPSOSANIDES,OIKODOMIKES ERGASIES ME PROIPIRESIA 15 ETON)kai i aravoniastikia mou einai politria,servitora,lanza me proipiresia.to gnorizete oli oti stin ellada i elpida ton neon gia ena aksioprepes mellon einai sxedon midamini.tha parakalousa an kapoios gnorizei gia to pos mporoume na metanastevsoume stin soudia kai na vroume an ginetai douleia stin eidikotita mas,i kati allo na mas pliroforisei

  15. Καλησπερα.
    Ειμαι 36 χρονων και ο συζηγοs μου 41.Εχουμε ενα παιδακι 3,5 ετων.Ειμαστε ανεργοι 9 μηνεs και αφου χορτασαμε υποσχεσειs δημαρχων και πολιτικων ολο αυτο το διαστημα αποφασισαμε να φυγουμε απο την Ελλαδα.Δυστηχωs γνωριζουμε ελαχιστα αγγλικα καθολου σουηδικα και δεν εχουμε κανεναν γνωστο να μαs βοηθησει.Eιχαμε 10 χρονια βιοτεχνεια ενδυματων την οποια κλεισαμε.Σαs παρακαλω πολυ οποιοs μπορει αs επικοινωνησει μαζι μου ειναι τοσα πολλα αυτα που θελω να μαθω.Υπαρχουν δουλειεs;Ποσο ειναι ο κατωτατοs μισθοs;(σε ενα συνεργειο καθαρισμου).Ποσο πανε τα ενοικια;Υπαρχει καποιο εγκυρο γραφειο ευρεσεωs εργασιαs;Αυτα και αλλα πολλα θελω να μαθω.Συγνωμη αν σαs κουρασα αλλα ειναι πολυ δυσκολο με ενα μικρο παιδι να φυγουμε και να παμε στο αγνωστο με βαρκα την ελπιδα.Ειναι ομωs μεγαλη αναγκη και υπαρχουν πολλοι ελληνεs που ειναι στην 8εση μαs και δεν ξερουν που να απευθυνθουν.
    Σαs ευχαριστω Eleonora.

  16. Είμαι ο Γιώργος από τη Βέροια. Στις αρχές Οκτώμβρη θα ανέβω στοκχολμη για ανεύρεση εργασίας. Είμαι 50 ετών, παντρεμένος με ένα παιδί, αλλά στην αρχή θα έρθω μόνος.Ενδιαφέρομαι για οποιαδήποτε δουλειά, για όλες τις ώρες της ημέρας, σε συνεργεία καθαρισμου, κ.λ.π. Γνωρίζω πολύ καλά αγγλικά και έχω δίπλωμα οδήγησης γ΄κατηγορίας, επαγγελματικό. Που θα πρέπει να απευθυνθώ για να βρω δουλεία αμέσως, επείγει γιατί το παιδί μου φέτος τελειώνει το λύκειο και θα σπουδάσει, άριστος μαθητής και τα έξοδα τρέχουν πάρα πολύ γρήγορα. Σας ευχαριστώ πολύ.

  17. Γιώργο σου στέλνω εμαιλ με μερικές πληροφορίες για εταιρίες καθαρισμών στην Στοκχόλμη…

  18. Γειά σαs και πάλι.
    Κωνσταντίνε Γιόφκο σου είναι εύκολο να μου στείλειs
    και σε μένα email με πληροφορίεs απο εταιρίεs καθαρισμού;
    Γιατί δεν έχω λάβει κάποιο email απο κανέναν.
    Σαs ευχαριστώ.

  19. Γεια σας.Ειμαι ο Αντωνης απο αθηνα,ειμαι 44 χρονων ανεργος(τι αλλο εδω στην ελλαδα),και θελουμε και εγω και η συντροφος μου να ανεβουμε στοκχολμη.Εχουμε ερθει τον ιουνιο ,μας αρεσει παρα πολυ,θα ερθουμε τον ιουνιο, λογω υποχρεωσεων -διστυχος-.Μαθαινουμε σουηδικα,η συντροφος μου ξερει απταιστα αγγλικα,εγω αρκετα καλα,σαν αρχη μπορω να κανω οτιδηποτε,εχετε καμμια ιδεα απο που μπορω να ξεκινησω? (ανευρεση σπιτιου,δουλεια).Ευχαριστω πολυ

  20. Καλησπέρα και συγχαρητήρια για τη σημαντική βοήθεια που προσφέρετε. Βρίσκομαι ήδη στη Στοκχόλμη με ένα φίλο όπου νοικιάζουμε δωμάτιο και αυτή τη στιγμή ψάχνουμε για εργασία ενώ περιμένουμε ταυτόχρονα το personumer. Είμαστε και οι δύο πτυχιούχοι (Πληροφορικής και Λογιστικής) ενώ έχουμε δουλέψει στο παρελθόν σε διάφορα πόστα (υπάλληλοι σε νετ καφέ,εστιατόρια, καθαρισμοί κτλ). Ψάχνουμε για οποιαδήποτε εργασία , εάν έχετε οτιδήποτε υπόψη θα μας ήταν πολύ χρήσιμο καθώς έχουμε πολύ όρεξη για δουλειά.

  21. Xairete. Arxika 8a h8ela na sas eyxaristhsw kai na sas sygxarw gia ayth sas thn energeia pou mono na voh8hsei mporei.Eimai hdh sthn Stokxolmh mazi me enan filo, exoume vrei spiti pou kserame oti einai dyskolo.Exoume ptyxia kai oi 2 (logistikhs egw kai plhroforikhs o sygkatoikos mou). Exoume doulepsei se video club, se net-cafe, servitoroi, synegeia ka8arismou kai diafores alles douleies. Epishs egw paizw ki8ara kai o sygkatoikos mou mpouzouki.Eimaste edw me dia8esh gia douleia kai veltiwsh. 8a to ektimousame idiaitera an mas exete sto nou sas gia opoiadhpote eykairia.

    Sas eyxaristw poly

  22. Καλησπέρα σας κ. Κωνσταντίνε Γιόφκο
    Μήπως σας είναι εύκολο να μου στείλετε και σε μένα ένα email με πληροφορίες από εταιρίες καθαρισμού στην Στοκχόλμη;

    Σας ευχαριστώ θερμά

  23. Λεωνίδα στο έστειλα ! Για όλους εσάς που ψάχνετε να βρείτε δουλειά στην Στοκχόλμη θα πρέπει να σκεφτείτε και το θέμα σπιτιού. Μην ξεχνάτε οτι είναι πολύ δύσκολο να βρεί κανείς σπίτι για ενοίκιο στην Στοκχόλμη σήμερα…

  24. Καλησπέρα Κωνσταντίνε. Είμαι ο Γιώργος από τη Βέροια. είχαμε επικοινωνήσει πάλι. Είμαι Στοκχόλμη εδώ και 10 μέρες. Συννενοούμε πάρα πολύ καλά στα αγγλικά και αρχίζω να μαθαίνω και Σουηδικά. Έκανα κάποιες επαφές για δουλειά αλλά δεν μου απάντησε ακόμη κανένας. (από τις λίστες που μου είχατε στείλει)Ψάχνω σε εταιρίες καθαρισμού, ανακαινήσεων , οδηγός και ότι άλλο προκύψει. Είμαι τεχνίτης έμπειρος (οικοδομικά, μπετόν, τούβλα). τα πράγματα είναι δύσκολα, έχω χάσει τη σιγουριά που είχα όταν ήρθα. Πείτε μου σας παρακαλώ τι ενέργειες μπορώ να κάνω για δουλειά. Περιμένω απάντησή σας στο email μου αν δεν σας κάνει κόπο. Ευχαριστώ πολύ για την ανοχή και την κατανόησή σας.

  25. Geia sou Giorgo,

    Kalos ir8es stin Stokxolmi kai efxomai pragmatika na vreis akri edo pera. Min apogoitevese me tin diskolia pou sinantas alla pismose gia na ta katafereis.
    Afto pou 8a sou sinistousa na kaneis einai na prospa8iseis kai se alles etairies ka8arismou, ektos ton Ellinon :se afto to link 8a vreis para poles http://www.hitta.se/SearchPink.aspx?vad=st%e4d&var=stockholm

    Perne tous tilefono katef8ian min perimeneis me ta emails na ginei douleia.
    Meta episis koitaxe na vreis pou vriskonte Ellinika estiatoria kai pigene mesa kai rota tous. Mporei kapoios na xerei kati…
    Episis an exeis metafrasei to CV sou sta souidika 8a mporouses na pas se ena ARBETSFÖRMEDLINGEN pou einai o OAED tis Souidias. Isos kati na vreis kai apo ekei.

    Filika
    Konstantinos Giofkos
    http://www.grekisk.se

  26. Καλημερα διαβασα πολυ προσεκτικα ολες τις αγωνιες των ανθρωπων κ μεσα σε αυτους συμπεριλαμβανομαι και εγω.Εδω και καιρο σκεφτομαι να φυγω απο την Ελλαδα μαζι με τον συζυγο μου γιατι δεν μας προσφερει απολυτως τιποτα!!!!Ειμαι 25 ετων κ ο συζυγος μου 29.Γνωριζω Αγγλικα κ Ρωσσικα,εχω σπουδασει λογιστικη αλλα δεν εχω προυπηρεσια στο αντικειμενο.Εχω μαθει και μια τεχνη μανικιουρ-πεντικιουρ κ τεχνητα νυχια με βιολογικα προιοντα.Εχω εργαστει ως υπευθυνη μηχανογραφισης σε διεκπερεωτικη εταιρεια και παραλληλα ως σερβιτορα σε Catering Εχω μεγαλη ορεξη και διαθεση για δουλεια!!!!!!θα ηθελα να μαθω αν υπαρχουν καποιες προοπτικες ευρεσης εργασιας.τα ενοικια που κυμαινονται και οι μισθοι.θα εχω δικαιωμα να ονειρευομαι σε αυτη τη χωρα???γιατι στην Ελλαδα δεν εχω!!!ευχαριστω θερμα εκ των προτερων

  27. Καλησπέρα σας! Είμαι 24 χρονών και έχω τελειώσει Οικονομικά και έχω κάνει και ένα μεταπτυχιακό. Λόγω της κατάστασης εδώ στην ελλάδα αλλά και η αγάπη μου στα βόρεια κλίματα και τοπία κάνει εμένα και την αρραβωνιαστικιά μου να ψαχνόμαστε για σπουδές αλλά και διαμονή με δουλειά στη Σουηδία και συγκεκριμένα στην πόλη Ostersund στο Mittuniversitetet. Ξέρετε κανένας τί γίνεται εκεί με το θέμα της εργασίας? Υπάρχουν και εκεί αντίστοιχες εταιρίες καθαρισμού για να βρώ και εγώ μια δουλειά μέχρι να μπορέσω να μάθω την τοπική γλώσσα? Υπάρχει κοινότητα ελλήνων εκεί? Ευχαριστώ

  28. Καλησπέρα σας από Αθήνα,

    συγχαρητήρια για την προσπάθειά σας.

    Είμαι 36 ετών, άνεργος, ανασφάλιστος πλέον (μετά από 8 έτη στο ΤΕΒΕ), τεχνικός σύμβουλος πληροφορικής & διαδικτύου. Σκοπεύω να μεταναστεύσω στην Σουηδία (δεν την έχω επισκευθεί ποτέ) και θα ήθελα την άποψή – πρότασή σας για τα παρακάτω:

    1) Πόλη διαμονής
    2) Χρήματα που πρέπει να διαθέτω μαζί μου ή με ποιόν άλλο τρόπο, ώστε να αποδείξω την δυνατότητα διαμονής.
    3) Δυνατότητα νόμιμης συγκατοίκησης (μπορώ να νοικιάσω ένα χώρο μαζί με άλλους 3 ή 4) προκειμένου να μειώσουμε το αρχικό κόστος διαμονής;
    4) Δυνατότητα αυτασφάλισης (μπορώ να έχω Ευρωπαϊκή Κάρτα Ασφάλισης Ασθένειας χωρίς ΙΚΑ;)
    5) Επιχειρήσεις σχετικές με πληροφορική που να ανήκουν σε Έλληνες;

    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

  29. καλημερα ειμαι ο δημητρης ειμαι 35 ετων και δουλευω σαν μπαριστα σε εστιατορια και καφε. χωρις τη σουηδικη γλωσσα και μονο με αγγλικα νομιζετε οτι θα μπορουσα να βρω μια δουλεια σε καποιο καφε η εστιατοριο στη στοκχολμη? εχω αρκετη εμπειρια πανω στη δουλεια μου, και το προβλημα μου για εκει ειναι η γλωσσα οποτε σας ρωταω να μου πειτε αν θα μπορουσα σε ενα ελληνικο εστιατοριο να βρω κατι μεχρι να μαθω τη γλωσσα. σας ευχαριστω εκ των προτερων.

  30. Γεια σας φίλοι μου,

    Για το αρκετά μεγάλο διάστημα που δεν απαντούσα στα ερωτήματά σας (για προσωπικούς λόγους) θέλω να ζητήσω ένα μεγάλο συγνώμη.

    Πρέπει να ξέρετε απο την αρχή οτι για να βρείτε δουλειά στον κλάδο σας χωρίς την γνώση της Σουηδικής γλώσσας, είναι σχεδόν απίθανο.

    http://www.ielanguages.com/swedish.html

    Καλό είναι βέβαια να αναφέρονται οι εμπειρίες σας και που έχετε δουλέψει στο παρελθόν. Μην ξεχνάτε απο εδώ και πέρα να γράφετε ένα email ή ένα τηλέφωνο στο μήνυμα σας διότι μερικοί εργοδότες δεν θέλουν να γράψουν εδώ μέσα τα τηλέφωνα επικοινωνίας τους, προς αποφυγή πανικού τηλεφωνημάτων.

    Όσο για τα πόσα χρήματα χρειάζονται στην αρχή της διαμονής σας στην Σουηδία, με 650 ευρώ το άτομο στριμωχτά, νομίζω την βγάζει κανείς… Εξαρτάται βεβαίως το πόσο γρήγορα θα βρείτε δουλειά.

    Φιλικά
    Κωνσταντίνος Γιόφκος
    http://www.grekisk.se

  31. καλημερα σας
    θα ηθελα το τηλεφωνο της ελληνικης κοινοτητας στο goteborg.
    ευχαριστω πολυ.

  32. Καλησπέρα κ. Γιόφκο

    Θεωρώ ότι το έργο που προσφέρεται είναι μοναδικό.. Η ανασφάλεια των Ελλήνων της Ελλάδας,
    έχει φτάσει πλέον στο απροχώρητο..
    Εχω ζήσει στην Στοκχόλμη, από το 1987-1991.. Εκεί απέκτησε μία κόρη η οποία έχει την Σουηδική Υπηκοότητα και μέχρι τώρα ζούσε στην Ελλάδα μαζί μου.. Λόγω της κατάστασης στην Αθήνα και σε όλη τη χώρα γενικότερα, η κόρη μου αποφάσισε να ανέβει στην Στοκχόλμη προκειμένου να σπουδάσει.. Πιστεύεται ότι θα είναι βατά τα πράγματα για εκείνη? μιλάει λίγα σουηδικά και πολύ καλά αγγλικά..Η Σουηδική υπηκοότητα θα την βοηθήσει ώστε να καταφέρει να πραγματοποιήσει το όνειρό της??
    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποια απάντησή σας…

  33. Γεια σου Ελευθερία και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

    Η θέληση είναι το κυριότερο που θα πρέπει να έχει κανείς για να τα καταφέρει σε μια ξένη χώρα.
    Για να ανέβει η κόρη σου για σπουδές στην Σουηδία θα πρέπει να κοιτάξει να κάνει φιλίες και με άλλα παιδιά φοιτητές απο την Ελλάδα για να την προσανατολίσουν ανάλογα με τον κλάδο της.
    Πες της να ρίξει μια ματιά στο Facebook group του Grekisk.se εδώ και να αρχίσει διάλογο με παιδιά στην πόλη που θέλει να σπουδάσει…

    http://www.facebook.com/group.php?gid=18313054632

    Το σπίτι θα είναι μια απο τις πρώτες δυσκολίες που θα αντικρίσει, αλλά με λίγες γνωριμίες ίσως να είναι ευκολότερο να βρει την φωλίτσα της…

    Φιλικά
    Κωνσταντίνος Γιόφκος

  34. χαίρετε Κωνσταντίνε,

    Συγκινημένη διαβάζω τα μηνύματα στην ιστοσελίδα σας….. Θα με ενδιέφερε κάποια στιγμή μέσω e-mail να μου πείτε για την δομή της αληθινά ζωντανής ελληνικής κοινότητας στην Σουηδία. Έχω πριν πολλά χρόνια ακούσει για τον ελληνισμό της Σουηδίας αλλά τώρα ψάχνοντας για πληροφορίες σχετικά με την δραματική κατάσταση των ελληνικών εξαγωγών, τυχαία συνάντησα την σελίδα σας.
    Είμαι επαγγελματίας καλλιτέχνης και εκπαιδευτικός Εικαστικής Αγωγής σε Ολλανδικό Λύκειο, μετανάστης δηλαδή από το 1991, στο Αμστερνταμ. Σαν ερασιτέχνης δημοσιογράφος γράφω κάπου κάπου για θέματα πολιτιστικά ή πολιτικά. Επιχείρησα κάποτε να οργανώσω μια αληθινή ελληνική κοινότητα αλλά απέτυχα: alexzoi@hotmail.com

  35. Σκεφτόμαστε με το αγορι μου να μετακομίσουμε Σουηδία. Εγώ για μεταπτυχιακό και αυτός για δουλεία. Αυτό που με απασχολεί είναι αν είναι εύκολο να βρει εργασία σε οποιοδήποτε τομέα (γνωρίζει αγγλικά αλλά καθόλου σουηδικά) και πως κυμαίνονται οι μισθοί στην Σουηδία;

    Ευχαριστώ πολύ

  36. Γεια σας!

    Ειμαι ο αντωνης,44 χρονων απο Αθηνα.Ειμαι ανεργος απο τον περασμενο Ιουλιο,η κατασταση εδω ειναι τραγικη,δεν υπαρχει δουλεια πουθενα,και ετσι εχω αποφασισει να ερθω Σουηδια για κατι καλυτερο.Εχω αρχισει μαθηματα Σουηδικων,εχω αρκετα μεγαλη εργασιακη εμπειρια,σε χρηματοοικονομικα,σε πωλησεις,σε παροχη υπηρεσιων , σε επιγεια εξυπηρετηση αεροσκαφων σε αεροδρομιο,και σε τηλεποικοινωνιες,και φυσικα, μεγαλη ορεξη για δουλεια.Θα ηθελα αν μπορειτε να με καθοδηγησετε που και πως μπορω να απευθηνθω εκει για ανευρεση Εργασιας.

    Σας ευχαριστω εκ των προτερων
    palaki06@yahoo.gr

  37. kalimerasas apo tin ellada.
    eime oikodomos
    idikotita sta marmara ,plakakia , monosis tzakia kai mpogies
    mporo na vro douleia ston kladomou eki?
    ti prepei na kano gia na mporeso na ertho ?
    eime pantremenos me 1 gio
    gia arxi thelo na ertho ego kai argotera an ola eine kala
    na fero kai tin oikogeneiamou.

  38. Κ.ΓΙΟΦΚΟ!Θα ηθελα να με πληροφορησετε εαν σας ειναι ευκολο για θεμα οικογενειακο,δηλαδη η μητερα μου ειναι Σουηδη υπηκοος,παντρευτηκε στην Ελλαδα με τον πατερα μου και επειτα γεννηθηκε ο αδελφος μου κι εγω,αμεσως ομως χωρισαν και η μητερα μου επεστρεψε στην Σουηδια και ποτε δεν ηρθε Ελλαδα να μας δει.Οταν εγινα 20 ετων(τωρα ειμαι 38 ετων) την εντοπισα μεσω της Σουηδικης Πρεσβειας στην Αθηνα(τους ειπα ολη την ιστορια μου και οτι ο πατερας μας ειχε πεθανει και οτι δεν ειχαμε κανεναν αλλο συγγενη και εκεινοι μας εφεραν σε επαφη μαζι της,τηλεφωνα ,διευθυνση κλπ.Πραγματι,ηρθαμε το 1993 στην Στοκχολμη και καθησαμε στο σπιτι της.Ομως ,οταν της ειπαμε οτι θελουμε να μεινουμε εκει(οχι μαζι της αλλα να κανουμε την ζωη μας εκει)εκεινη μας ειπε οτι δεν εχουμε κανενα δικαιωμα στην Σουηδια.Σας παρακαλω μπορειτε να μου δωσετε καποιο τηλεφωνο δικηγορου που να μιλαει Ελληνικα η Αγγλικα για να τον ρωτησω ,για το αν εχουμε δικαιωματα οπως εχουμε στηνη Ελλαδα?Και αναρωτιεμαι….γιατι ολοι οι αλλοι ανθρωποι πχ οι Κ ουρδοι,η οι Τουρκοι η οι Αφγανοι κλπ εχουν δικαιωμα να ζησουν στην Σουηδια ενω εμειςοχι?Δεν μπορω να το καταλαβω αυτο και το θεωρω μεγαλη αδικια!Αχ,ευχομαι να μπορεσετε να με βοηθησετε …Σας ευχαριστω πολυ για τον πολυτιμο χρονο που διαθεσατε για μενα,να στε καλα!!!!

  39. Παρακαλω πολυ οποιος μπορει να με βοηθησει στο προβλημα μου ,ειμαι σε θεση να του δωσω αμοιβη.Ξεχασα να σας πω οτι ειμαι ανεργη,ανυπαντρη μητερα και θελω αν βρω λυση να μετακομισω για Στοκχολμη.Σουηδικα εχω μαθει στην Ελλαδα αλλα οχι τελεια!Επισης μιλαω Αγγλικα παρα πολυ καλα και το επαγγελμα μου ειναι μαγειρας β΄’.Εχω 5 χρονων προυπηρεσια.Ειμαι διατεθημενη να κανω ολα τα νομιμα που χρειαζονται,για να μεινω Σουηδια.Με την μητερα μου δεν εχω επαφη καθως θελει να κανει την ζωη της.Σας γραφω το e-mail μου σε περιπτωση που καποιος θελησει να με βοηθησει.Δεκτη καθε ειδους βοηθεια. e-mail:mageires@gmail.com. Πιστευω οτι υπαρχει αλληλεγγυη μεταξυ Ελληνων!Ανυπομονω να την δω.Και παλι σας ευχαριστω πολυ!Να στε καλα ολοι σας και καλη τυχη!

  40. GEIA SAS

    THELO NA VGALO MIAN AKRI ME TO SFI. POIO EINAI TO STADIO POU BOREIS NA STAMATISIS STO SFI OSTE NA BOREIS NA KSEKINISIS SPOUDES YH & UNIVERSITET?

    TACK

    MVH
    GEORGIOS

  41. Geia sas.Legomai Georgos Lazaridis kai eimai 37 xronwn kai me endiaferei ergasia sti Soudia,ergazome ws gipsosanidas kai ws siderokataskaves,i na mou grapsete kapoia sait pou zitane proswpiko me avtes tis eidikotites milaw ellinika,anglika kai tha mathw kai soudika kai ginaika mou legetai Marina einai 30 xronwn kai ergazete ws servitwra.sas parakaloume poli epikoinoniste mazi mas sto tilefono stathero 22410-78091 apo tis 14:00 kai oti wra thelete meta.evxaristoume poli kai perimenoume thn apanthsh sas

  42. Καλησπέρα λέγομαι Σταύρος εργαζόμουν πριν 4 χρόνια στην Στοκχόλμη στην οποία είχα κάτσει 5 χρόνια και ξαναγύρισα Ελλαδα.Τώρα σκέφτομαι να επιστρέψω στους γονείς μου στην Στοκχόλμη.Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζεται ελληνικές εταιρείες καθαρισμού διότι σπίτι υπάρχει στην Στοκχόλμη
    απλά υπάρχει έλλειψη γνωριμιών επειδή έλλειπα τα τελευταία 5 χρόνια.Αν μπορέι κάποιος να βοηθήσει θα το εκτιμούσα πάρα πολύ και θα είναι κάτι αμοιβαίο.Το τηλ.Ελλάδας ειναι 6970818986 Σουηδίας 00468293623.Ευχαρισώ.

  43. Γεια σας, χαιρομαι που βρισκω ελληνες που πραγματικα θελουν να βοηθησουν, γιατι εχω μπει και σε αλλα σαιτ για Σουηδια και απογοητευτηκα ,ουτε καν εκανα σχολιο, το θεωρησα περιττο.
    Λεγομαι Μαρια και με τον συζυγο μου εχουμε 4 παιδια εκ των οποιων τα 2 ειναι 1και 2 ετων τα μεγαλα ειναι 11 και 14.
    Θελουμε να μεταναστευσουμε μονιμα στη σουηδια, ειμαστε αποφασισμενοι δηλαδη το εχουμε προγραμματισει για 15 σεπτεμβριου.
    Στην Ελλαδα εχουμε μαγαζι με δερματινα ρουχα το οποιο κλεινουμε τωρα γιατι η ελλαδιτσα μας τελειωσε,ας ειναι καλα αυτοι που φροντισαν για αυτο, εχουμε φτασει στην ανεχεια ,ουτε κι εγω ξερω πως επιβιωνουμε .Τελοςπαντων φευγουμε για Σουηδια, δεν ξερουμε γρι σουηδικα μονο λιγα αγγλικα και εγω λιγα ιταλικα, θελουμε να μαθουμε καλα τη γλωσσα οταν φτασουμε και να δουλεψουμε σκληρα για να προσφερουμε στα παιδια μας ενα καλυτερο μελλον, εγω ειμαι 36 ετων και ο συζυγος 46, οτι δουλεια να ειναι ,καθαριστες, σε κουζινα, σε εργοστασιο, δεν εχουμε ιδιοτροπιες.
    Ποια βηματα πρεπει να ακολουθησουμε μολις φτασουμε στοκχολμη?
    Δεν εχουμε κανεναν γνωστο εκει ,που να απευθηνθουμε?
    Επειδη εχουμε τα μωρα, επιγει σπιτι , παιδικος σταθμος και εργασια.
    Εχουμε στην Ελλαδα 2 σπιτια δικα μας που εχουμε σκοπο μετα απο 1 χρονο να τα πουλησουμε και να αγορασουμε σπιτι στην Σουηδια αφου θα μπορουμε πλεον να συννενοηθουμε, δεν εχουμε τιποτα να μας κραταει εδω η δικοι μας δυστυχως δεν ζουν πια.
    Σας ευχαριστω και με συγχωρειτε για το μακροσκελες μηνυμα μου.

  44. Καλημέρα σας.
    Συγνώμη γιά το ακατάλληλο της ώρας, είμαι ένας οικογενειάρχης με γυναίκα και δύο παιδιά.
    Σκεφτόμαστε να μεταναστεύσομε για την Στοκχόλμη του χρόνου.
    Εφόσον απο τώρα δεν μπορώ να βρώ ούτε σπίτι ούτε δουλειά και μείνω σε κάποιο φτηνώ ξενοδοχείο τής πόλις,απο εκεί και πέρα τί κάνω ώς μετανάστης για να γίνω εν γένει ένας νόμιμος πολίτης του κράτους αυτού ( τα παιδιά μου το ένα πάει Δημοτικό και παίζει ποδόσφαιρο και το άλλο Β! Γυμνασίου και πάει κολύμβιση).
    Γίνετε σας παρακαλώ πάρα πολύ να έχω μία απάντηση εκ΄ μέρος σας απαριθμησμένα κατα σειρά τα βήματα που πρέπει να κάνω.
    Το Ε-MAIL μου είναι tilemachos_960@hotmail.gr

    ΜΕ ΤΙΜΗ
    ΣΤΑΥΡΙΔΗΣ ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ

  45. Γειά σας Κύριε Γιόφκο Κων/νε ( πιστεύω να με επιτρέπετε να σας μιλήσω στόν ενικό).
    Κατ΄ αρχήν σας ζητώ συγνώμη αν σας γίνομε κουραστικός ή υποχόνδριος που επανέρχομε το να σας αφήσω και πάλι μήνυμα.Απλά είμαι σε απόγνωση διότι ζητώ απεγνωσμένα από οποιονδήποτε συμπατριώτη μας από εκεί που να με παρέχει κάποιες απλές πληρωφορείες σε ερωτήματα που με βασανίζουν και δεν μπορώ να βρώ απαντήσης.
    Υπάρχει άραγε κάποιος/η που να με παρέχει ουσιόδη βοήθεια και όχι εν΄ τύπης.
    Υπάρχει άραγε ;
    Ευχαριστώ που εισακούστηκα .

  46. ΓΡΑΨΕ ΜΑΣ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥN ΟΠΟΙΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΤΙ ΤΗΛΕΜΑΧE

  47. Σας εκτιμώ και ευχαριστώ θερμά προσωπικά εσάς κύριε Γιόφκο Κων/νε για το ενδιαφέρον σας , επίσης και οποιον/ες συμπατριότη θα βοηθήση στην επίλυση τον ερωτημάτων μου:
    1) Internastel – Mosebacke hotel σε ενα απο τα δυο θα μεινουμε οικογεκειακα το πρωτο διαστημα , ποια η φημη των δυο ξενοδοχειων του κακοφημου ή του μετριου?
    2) Ειμαι συνταξιουχος του δημοσιου θα το δηλωσω και που?
    3) Αν εργαστω νομιμα το Σουηδικο κρατος θα προβει σε ενεργειες προς το ελληνικο κρατος ωστε να εχω κακη συνεπεια με την συνταξη?
    4) Τι δικαιολογητικα χρειαζετε να εχω μαζι μου για να δηλωσω οτι ειμαι συνταξιουχος?
    5) Απο την δευτερη μερα και μετα τι ενεργειες πρεπει να κανω με την σειρα για να γινουμε νομιμη πολιτες του Σουηδικου κρατους?
    6) Τα παιδια μου ειναι 13χρονων και παει Β΄γυμνασιου και το δευτερο 9χρονων και παει Δ΄δημοτιου πρεπει να τα γραψω απο την δευτερη μερα για σχολειο?
    7) Τι δικαιολογητικα χρειαζονται για να γινει η εγγραφη στα σχολεια?
    8) Παραλληλα ασχολουνται με τον αθλητισμο , ο ενας με την κολυμβηση και ο αλλος με το ποδοσφαιρο τι δικαιολογητικα χρειαζονται για να τους γραψω?

    Ευχαριστω που εισακουστικα !

  48. Καλημέρα σας Κύριε Κωνσταντίνε, θα ήθελα να σας εκφράσω απο εκ’ βάθος καρδίας μου χίλια μα χίλια συγνώμη διότι δεν ήταν αυτος ο σκοπός μου να σας φέρω εσάς και την ομάδα σας σε δύσκολη θέση με τα ερωτήματα που σας έθεσα, ο σκοπός μου ήταν και είναι άδολος,απλά θέλω να μεταναστεύσω οριστικά εφ’ άπαξ απο την πατρίδα μου,και ο απότερος σκοπός μου ήταν μετά την έκθεση των ερωτημάτων μου να σας ζητούσα βοήθεια στην ανέρευση κατοικείας ( ενοικείαση) και εργασεία στην γυναίκα μου σε οποιοδήποτε σημείο του ορίζοντα στην Σουηδία.
    Ευχαριστώ και πάλι, και χίλια συγνώμη αν κατάντησα υποχόντριος .

  49. giea sas me lene Giorgo Misirli eimai apo thessaloniki kai thelo na ergasto stin souidia gia mia zoi an gnorizei kapios gia ergasia se elinika estiatoria i se opiodipote allo epaggelma pou na min xriazete ti glosa toulaxiston gia arxi mexri na tin matho. euxaristo para polu.

  50. Κυριε Stauridis Tilemachos και κυριε gioaros misirlis, επειδη το εχω ψαξει πολυ το θεμα ,θα σας πω τι εχω μαθει :
    Καταρχην πρεπει να εχεις ενα αρκετο «πακετο» για να περασεις τους πρωτους μηνες,οσα πιο πολλα τοσο πιο καλα απο 15000 χιλιαδες ευρω και ανω,δουλεια ειναι σχεδον αδυνατο να βρεις χωρις να ξερεις τη γλωσσα εξ ου και χρειαζονται αρκετα λεφτα μεχρι να μαθεις τα στοιχιωδη της επικοινωνιας.
    Δευτερον μη βασιζεσαι στο οτι θα βρεις ελληνες να σε βοηθησουν, δυστυχως εχουν ξεχασει απο που ξεκινησαν κι αυτοι και δεν προκειται να σε βοηθησουν, περισσοτερη βοηθεια θα βρεις απο τους Σουηδους, η αδιαφορια τους φτανει σχεδον την αγενεια.
    Τριτον για να κανεις οτιδηποτε, απο το να βρεις κατοικια μεχρι για να γραψεις τα παιδια σχολειο ,χρειαζεσε πρωσοπικο αριθμο ,τον οποιο θα παρεις μονο αφου βρεις εργασια, τωρα πως θα πας για δουλεια αν εχεις μικρα παιδια που δεν μπορεις να τα γραψεις στο σχολειο ειναι λιγο μπερδεμα .
    Εγω προς το παρον ειμαι ακομη εδω , περιμενω να πουλησω την επιχειρηση (μαγαζι) που εχουμε ,οσο οσο και να φυγουμε, μην το βαζετε κατω ομως, πιστευω οτι ο αξιος και τιμιος ανθρωπος , αυτος που θελει να εργαστει και να προσφερει και οχι να ζει σε βαρος αλλων η να περιμενει το ευκολο χρημα ΔΕΝ ΧΑΝΕΤΕ !! εδω επιβιονουν στην Ελλαδα χιλιαδες αλλοδαποι και λαθρομεταναστες με πολυ λιγοτερα και χωρις καθολου προνοια απο το κρατος,λετε να μην τα καταφερουμε εμεις που εχουμε και τη φημη ενος εργατικου λαου σε μια χωρα ανεπτυγμενη οπως η Σουηδια?
    Λιγη οργανωση για την αρχη και τα αλλα θα ερθουν μονα τους,καλη τυχη πατριωτακια, ελπιζω να συναντηθουμε στη Σουηδια .
    Το ε-μαιλ μου ειναι apopsi75@hotmail.com για οποιον θελει να τον βοηθησω η να με βοηθησει ,και ο θεος μαζι μας.

  51. γεια σας απο κρητη.λεγομαι γιαννης και ειμαι 29 χρονων,παντρεμενος χωρις παιδια. ειμαι επαγγελματιας ηλεκτρολογος και πολυ ειδικευμενος τεχνιτης.γνωριζω λιγα αγγλικα. η γυναικα μου εχει τελειωσει το παντειο πανεπιστημιο, εχει proficiency στα αγγλικα, αριστη γνωση ρουμανικων και θελουμε να μεταναστευσουμε στη σουηδια. υπαρχει δουλεια στον τομεα της κατασκευης (ηλεκτρολογικα) και ποιο οι αντιστοιχοι μισθοι; η γυναικα μου που θα μπορουσε να απασχοληθει στην αρχη εφοσον δεν γνωριζει σουηδικα; επισης, θα ηθελα να ενημερωθω για τις τιμες των ενοικιων και το κοστος ζωης γενικοτερα. ευχαριστω πολυ και περιμενω απαντηση σας.

  52. Ο ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΞΕΚΙΝΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΕ 27,000 κορ (1 ευρ = 8,8 κορ )ΜΕΙΚΤΑ..ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΧΗ..
    δουλειες εχει σχετικα μ αυτο το επαγγελμα..θελει οποσδηποτε και γλωσσα.
    αυτα τα λιγα γνωριζω..

  53. 3) Αν εργαστω νομιμα το Σουηδικο κρατος θα προβει σε ενεργειες προς το ελληνικο κρατος ωστε να εχω κακη συνεπεια με την συνταξη?

    απαντηση…
    – κι εγω ειμαι ενδιαφερομενος μελλοντικος συνταξιουχος του δημοσιου..
    -ρωησα σε δικηγορο και μου ειπε το ποσο περιπου..και οτι δεν θα μπορω να εργαστουμε σε ευρωπαικη χωρα…γιατι θα μας εκοβαν την συνταξη. Αυτο ΔΕΝ ισχυει…το ρωτησα στη εφορια της Σουηδιας -SKATEVERKET – Hej Georgius !Du kan ha inkomst i Sverige fast du får pension ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ…ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΙΣΙΔΗΜΑ..ΠΑΡ ΟΛΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΚΡΑΤΟΣ.

  54. Καλησπερα . ειλικρινα απο οσα διαβασα αρχισα να πιστευω πως ισως καταφερω μαζι με την συντροφο μου να βρουμε δουλεια στο εξωτερικο. Θα εκτιμουσα πολυ αν μπορου σε καποιος να με βοηθησει. υπαρχουν ελληνικες ταβερνες στη Γερμανια η στην Αυστρια που να ζητουν ατομα για λαντσα;; πολλες ευχαριστιες εκ των προτερων, και ελπιζω να καταφερουμε να εργαστουμε και να ζησουμε σε ενα πραγματικο ευρωπαικο κρατος που σεβεται τους πολιτες τηλ επικοινωνιας 6982995945

  55. Καλησπερα κ συγχαρητηρια για την προσπαθεια να βοηθησεται σε αυτη τη δυσκολη εποχη .Ονομαζομαι κωστας,ειμαι 42 χρονων,εχω σπουδασει γυμναστης στην Αγια πετρουπολη στη Ρωσσια,κ εχω περασει κ απο το Lund,ενα μηνα μαθαινοντας σουηδικα το 1998.εχω επισκεφτει 2 φορες την Σουηδια,μου αρεσει σαν χωρα,οι ανθρωποι,ο πολιτισμος της.ψαχνω για οτιδηποτε δουλεια,κυριως σαν γυμναστης-προπονητης του basket.Γνωριζω αριστα ρωσσικα,καλα αγγλικα,λιγα σουηδικα κ λιγα γαλλικα.Καταθετω το e-mail μου κ ενα τηλεφωνο εποικινωνιας σε περιπτωση που καποιος θελει να εποικοινωνησει μαζι μου.ευχαριστω πολυ!το e-mail mou:kplgs@hotmail.com k to τηλεφωνο μου:0030-6985866499

Σχολιάστε

