Τα ερωτηματικά για το μέλλον του ιδρύματος ΕΠΣΣ

Διαβάζοντας την χρήσιμη ιστορία της παροικίας στην ιστοσελίδα σας, ανακαλύπτω οτι η παροικία μας στην Στοκχόλμη έχει εμπειρία και γνώσεις απο εποχές ύπαρξης 2 σχολείων στην πόλη της Στοκχόλμης. Και τότε τσακώνονταν όπως και σήμερα.

Αλλά το ερώτημα που δημιουργείται είναι:

1) Τι απέγινε με το σχολείο της ενορίας; (Χουντικό σχολείο) όπως το αποκαλούσαν μερικοί τότε;

2) Γιατί οι ιδρυτές του ιδρύματος Ελληνικής Πολιτιστικής Στέγης έδωσαν 2 θέσεις στο ΔΣ τους για τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων το 1980 που γράφτηκαν τα καταστατικά του;

Τα δυο σχολεία υπήρχαν μέχρι το 1986. Ο Ελληνικός σύλλογος Στοκχόλμης αλλά και η ενορία άφησαν την διοίκηση των σχολείων τους, στον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων μετά την ίδρυση του το 1975.

Το 1980 με την ίδρυση του ιδρύματος βλέπουμε 2 θέσεις απο τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων στο ΔΣ του ιδρύματος.

Μήπως το σαββατιάτικο σχολείο στο Åsä gymnasium είναι η συνέχεια του (χουντικού σχολείου);

Μήπως οι ιδρυτές του ιδρύματος ΕΠΣΣ έδωσαν 2 θέσεις στο ΔΣ τους απο τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων μια για κάθε σχολείο ασχέτως οτι ήταν κάτω απο την διεύθυνση ενός συλλόγου; Όπως άλλωστε έπραξε με το ίδιο σκεπτικό και για την ΟΕΣΚΣ;

Και η ερώτηση που γεννάται τώρα είναι:

Τί θα γίνει τώρα που φτάσαμε στο 2010, και έχουμε 2 σχολεία πάλι, αλλά και 2 συλλόγους γονέων και κηδεμόνων στην Στοκχόλμη; Τι θα κάνει η αρμόδια υπηρεσία για την διοίκηση του ιδρύματος ΕΠΣΣ τον Νοέμβριο;

Μήπως 1 θέση στον κάθε σύλλογο γονέων και κηδεμόνων;

Advertisements

4 thoughts on “Τα ερωτηματικά για το μέλλον του ιδρύματος ΕΠΣΣ

  1. Το άρθρο απο οτι καταλαβαίνω χτυπάει σε αυτούς που μετράνε τα κουκιά. Το καλύτερο μέλλον για την ΕΠΣΣ θα εξασφαλιστεί όταν οι σύμβουλοι του πάψουν να μετρούν κουκιά και κοιτάξουν μέσω μιας άμεσης συνεργασίας να προγραμματίσουν και να διευθύνουν το ίδρυμα.

    Επιτέλους φτάνει πια με τα κουκιά…

  2. Ta freska nea apo thn piatsa.

    Logou oti pathane koloumbra, den simeni oti kathonde isixa(myrminga ston kolo tous) SXEDIAZOUNE NA E§APATISOUNE TO LÄNSSTYRELSEN ALA KAI TO UPOURGIO ELLADOS.

    Ematha oti o DENNIS ktibete PISO apo ton Hlia kai S.A(…..)

    TOSES FORES PROSPATHISANE ME TO SXOLIO, KAI PALI EKI AFTOI(…..).
    TORA akouw oti plastografisan apo palia to katastatiko tou Frangou(agios Ioannis) kai BASIZONDE OTI THA E§APATISOUNE TOUS SOUIDOUS.

  3. Poios sou ta leei afta ta paramythia kai ta pisteveis re vlima Robin ? Se afta eseis eiste mastoria, propaganda kai psemata averta…

  4. Εχω μείνει λίγο έξω από τα πράγματα τον τελευταίο καιρό για να μπορέσω να δώ τα γεγονότα από απόσταση. Η άποψή μου είναι ότι για να καταλάβει κανείς τι σχεδιάζουν και πώς ενεργούν πρέπει να λάβει υπόψιν του τα κάτωθι..

    Όπως όλοι το ξέρετε η σχέση συλλόγου-στέγης είναι βασικός αξονας για να καταλάβει κανείς το πως σκέφτεται η ομάδα της Στέγης και τα παρακλάδια της στο σχολείο. Χρησιμοποιήθηκαν κατά τη γνώμη μου τέσσερις λογικές:

    1. Ελέγχουμε
    2. Απέχουμε
    3. Εξουδετερώνουμε
    4. Διασπάμε

    Ολες δημιούργησαν μεγάλες αναταραχές στο σύλλογό μας γιατί αυτή η μικρή ομάδα ήταν δυστυχώς αδίστακτη.

    Η πρώτη τακτική (Ελέγχουμε: δηλαδη δύο δικοί μας σύμβουλοι στη στέγη) εφαρμόστηκε στην αρχή της θητείας Νικολαίδη, με την προσπάθεια αντικατάστασης των αντιπροσώπων του συλλόγου στη στέγη προσπαθώντας να ορίσει το εαυτόν του αντιπρόσωπο. Απέτυχε στην γενική συνέλευση του Νοέμβρη του 2008 και στα γεγονότα που επακολούθησαν.

    Καθώς αυτή η τακτική απέτυχε εφαρμόστηκε η δεύτερη τακτική (Απέχουμε: χωρίς τους δύο του συλλόγου στη Στέγη έχουμε πλειοψηφία στο ΔΣ της Στέγης) που τέθηκε σε εφαρμογή στην Γενική συνέλευση στα νότια της Στοκχόλμης, στο Vårberg, την άνοιξη του 2009. Απέτυχε σε εκείνη τη συνέλευση με τις διπλές κόκκινες κάρτες.

    Η τρίτη τακτική (εξουδετερώνουμε: για να επιτύχουμε κάτι από τα παραπάνω, θα πρέπει να εξουδετερώσουμε αυτούς που δεν είναι μαζί μας) απέτυχε δύο φορές, μία στη συνέλευση που είχαν προγραματίσει στη Στέγη τον Μαίο του 2009 με φύλακες. Εκεί φοβηθήκαν τα πλήθη που θα συγκεντρώνονταν και ακύρωσαν την συνέλευση. Η δεύτερη προσπάθεια έγινε με τον αποκλεισμό αρχικά των 22 και μετέπειτα των 83 γονέων. Απέτυχε και αυτή η προσπάθεια στο Alvik γιατί τους μαυρίσαν οι γονείς.

    Η τέταρτη τακτική ήταν στο στυλ, αφού δεν μπορέσαμε να τους ελέγξουμε, να τους αναγκάσουμε σε αποχή ή να τους εξουδετερώσουμε , τότε ας έχουμε τουλάχιστον τον έναν από τους δύο ή και τους δύο αντιπροσώπους αν γίνεται. Τι κάνουμε; Σπάμε τον σύλλογο στα δύο φτιάχνοντας ένα νέο σχολείο η νεκρανασταίνουμε κανέναν παλιό σχολικό σύλλογο και διεκδικούμε να ορίζουμε τον έναν, (ίσως και δύο) αντιπροσώπους μέσω του νέου συλλόγου.

    Και αυτή η προσπάθεια απέτυχε ύστερα από την μαζική κινητοποίηση του ελληνισμού. Σε κανά δυό εβδομάδες ούτε τα παιδιά τους δεν θα πάνε στο νέο σχολείο.

    Ποιο άρρωστο μυαλό τα σκέφτηκε όλα αυτά δεν είμαι σίγουρος. Ελπίζω να μην είναι αυτός που υποπτεύομαι. Νομίζω όμως ότι όσο θα βρίσκουν αποκούμπι στη Στέγη και σε εκείνον τον Αη Γιάννη, θα μας δημιουργούν προβλήματα. Είναι καιρός πιά να τελειώνουμε και με αυτούς στη Στέγη

    Αρκετά τους ανεχτήκαμε, και τα γεγονότα με έχουν πείσει ότι είναι αδίστακτοι.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s