Έρευνα του Grekisk.se για την εκπαίδευση στην Στοκχόλμη.

Γνωρίζοντας τα προβλήματα της παροικίας και βλέποντας απο τα σχόλια στα διάφορα μπλόγκς της παροικίας μας, αξίζει τον κόπο να γίνει μία έρευνα με θέμα το εκπαιδευτικό πρόβλημα στην παροικία μας.

Η πρώτη ερώτηση που κάναμε στον Ελληνισμό της Παροικίας μας στην Στοκχόλμη ήταν:

Σε γενικές γραμμές απο όσο ξέρετε, θα λέγατε οτι το ελληνόφωνο σύστημα εκπαίδευσης στην Στοκχόλμη είναι αποτελεσματικό;

Τις απαντήσεις στο ερώτημα μας αυτό μπορείτε να τις δείτε εδώ:

Η δεύτερη ερώτηση προς τον Ελληνισμό της παροικίας αποσκοπεί στο να καταλάβουμε όλοι μας τον λόγο της δυσαρέσκειας για το ελληνόφωνο σύστημα εκπαίδευσης:

Σχόλια στο άρθρο βεβαίως και μπορείτε να κάνετε, πάντα όμως στο καθεαυτού θέματος.

Ευχόμαστε να συμμετάσχουν όσο περισσότεροι Έλληνες της παροικίας μας γίνεται, για να φανεί όσο το δυνατόν γίνεται πιο καθαρή η έρευνα. Για να ψηφίσετε 2 φορές ή παραπάνω απλώς δεν γίνεται.

 

Advertisements

5 thoughts on “Έρευνα του Grekisk.se για την εκπαίδευση στην Στοκχόλμη.

  1. Διαβάστε το παρακάτω κείμενο, είναι ενδιαφέρον.

    Ελληνικό Σχολείο Λονδίνου
    Το Ελληνικό Σχολείο (Νηπιαγωγείο και Δημοτικό) λειτουργεί στο Δυτικό Λονδίνο από το 1983. Στα πρώτα χρόνια στεγάζονταν στα κτήρια της Ελληνικής Πρεσβείας, ενώ το 1988 η τότε Ελληνική Κυβέρνηση αγόρασε ένα κτήριο στην περιοχή Acton του Δυτικού Λονδίνου, όπου κατ΄αρχάς στεγάσθηκαν όλες οι σχολικές μονάδες από Νηπιαγωγείο μέχρι Λύκειο. Όταν αργότερα αυξήθηκε ο αριθμός των μαθητών, το εν λόγω κτήριο έμεινε για αποκλειστική χρήση του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού.

    Ως γνωστόν το Σχολείο αυτό είναι το μόνο αμιγώς Ελληνικό, πλήρους απασχόλησης και λειτουργίας, Σχολείο στη Βρετανία. Το Νηπιαγωγείο – Δημοτικό αριθμεί σήμερα 62 μαθητές. Προσφέρει δε πλήρη εκπαίδευση σε παιδιά ηλικίας από 3.5 έως 12 ετών. Το πρόγραμμα του Σχολείου είναι βασισμένο στο Ελληνικό Αναλυτικό Πρόγραμμα Διδασκαλίας για την βαθμίδα αυτή. Επίσης δε, προσφέρονται και αρκετές ώρες Αγγλικών, για ευνόητους λόγους.
    Η πρόσφατη οικονομική κρίση στην Πατρίδα άρχισε δυστυχώς να επηρεάζει και το εν λόγω Σχολείο. Έτσι, η Ελληνική Κυβέρνηση προτείνει οικονομικές περικοπές, όπως επίσης και περικοπές στο εκπαιδευτικό προσωπικό. Ακόμα προτείνει να δημιουργηθούν συμπλέγματα τάξεων, όπου υπάρχουν τάξεις με λιγότερα από οκτώ παιδιά, χωρίς να υπολογίζεται ποιές είναι αυτές οι τάξεις.

    Οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου πιστεύουν ότι αυτές οι περικοπές είναι πιθανόν να οδηγήσουν στη συρρίκνωση και τελικά στην αναστολή λειτουργίας του Ελληνικού Σχολείου Λονδίνου. Για τούτο ξεκίνησαν μια προσπάθεια συλλογής υπογραφών για να μην γίνουν οι προγραμματιζόμενες περικοπές. Τίτλος της εκστρατείας αυτής είναι: Save the Greek School of London. Μακάρι να πάνε όλα καλά με το Σχολείο αυτό, γιατί μερικούς από εμάς μας συνδέουν πολύ ζωηρές μνήμες με το κτήριο, την περιοχή, και πάνω απ’ όλα με τον θεσμό του Ελληνικού Σχολείου Λονδίνου!

    ——————————————————————————

    ΜΗΠΩΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ;
    ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ;

  2. Δεν πιστεύω φίλε να περιμένεις απάντηση στο ερώτημα σου. Δυστυχώς στα σοβαρά ερωτήματα της παροικίας κανείς δεν απαντά.

    Οι αρθρογράφοι της λασποσανίδας έπιασαν τον στυλό και εξασκούνται στα μαθηματικά. την άλλη εβδομάδα θα τους βγάλω κανένα SUDOKU να γεμίζουν τις μοναχικές τους ώρες.

    Που είναι αυτοί που πραγματικά ενδιαφέρονται για την ελληνόφωνη εκπαίδευση ;

    Γιατί δεν απαντάτε ; Όλοι σχολεία θέλατε, του χρόνου ποιος θα διδάσκει;

  3. Οι συντάκτες της Βρεγμένης δεν κατασκευάζουν αλήθειες όπως εσύ αγαπητέ Γιόφκο, εμείς απλά είμαστε εναντίον της μυθοπλασίας και δεχόμαστε την τοποθέτηση της Γενικής Συνέλευσης των Γονέων. Και η απάντηση που πάρθηκε στο μόνο αρμόδιο όργανο για γονείς στην Στοκχόλμη είναι αυτή που ισχύει. Ό,τι σοφίζεται στα καφενεία της Σόλνας ο Κουβάτσος ή ό,τι βγάζεις εσύ σε δημοσκοπήσεις πέντε ατόμων και μας το παρουσιάζεις σαν δημοσκοπήσεις είναι παραμύθια της Χαλιμάς.
    Και επειδή επιπλέον εμείς, σε αντιθεση με σένα, ξέρουμε να μετράμε, βγάζουμε τα παιδιά που πάνε στο σχολείο του Πουρτουλίδη και της γυναίκας του σε ΔΩΔΕΚΑ (μετρημένα) και στο σχολείο των Γονέων της Στοκχόλμης σε πάνω από ΔΙΑΚΟΣΙΑΕΞΗΝΤΑ (και αυτά μετρημένα). Αν ήσουν καλός δημοσιογράφος όπως ισχυρίζεσαι θα έθετες και συ το ερώτημα που θέσαν πολλοί γονείς στην συνέλευση όταν έμαθαν τον αριθμό των εκπαιδευτικών που ο Πουρτουλίδης, ο Νικολαίδης και ο Νικολόπουλος έχουν καταφέρει να εκμαιεύσει παρουσιάζοντας πλαστές λίστες. Και το ερώτημα ήταν: Μα πώς είναι δυνατόν;
    Γιατί Γιόφκο δεν βάζεις αυτό το ερώτημα; Μάλλον επειδή είσαι και δημοσιογράφος της πεντάρας.
    Και επειδή δεν είδαμε να δημοσιεύεις την τοποθέτηση των γονέων την ξαναδημοσιεύουμε εμείς. Υπάρχει στην ιστοσελίδα του ανοιχτού Συλλόγου που λέγεται Σύλλογος Γονεων και Κηδεμόνων Ελλήνων Μαθητών Στοκχόλμης και όχι στις καμαρίλλες τύπου Πουρτουλίδη και Αη Γιάννη που κανείς δεν έχει δεί καταστατικά και αριθμό μελών.

    H άποψη λοιπόν της Συνέλευσης είναι οτι η λειτουργία ενός ενιαίου και πλήρους σχολείου τα Σάββατα με όλες τις τάξεις του, από το Νηπιαγωγείο μέχρι και την τελευταία τάξη του Λυκείου, σε πρωινή μόνο βάρδια δηλαδή απο 09:00-13:15 είναι βασική αρχή σωστής λειτουργίας του σχολείου ελέυθερου χρόνου πάνω στην οποία δομείται η διδασκαλία και η εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας και πολιτισμού στη Στοκχόλμη.
    Παράλληλα σε τοπικό επίπεδο να λειτουργούν απογευματινά τμήματα τα οποία θα πρέπει να ενισχυθούν με το απαραίτητο προσωπικό ώστε να λειτουργούν απρόσκοπτα.
    Σε απογευματινό χρόνο (ακόμη και του Σαββάτου και της Κυριακής) θα μπορούν να λειτουργούν επιπλέον ειδικά τμήματα όπως
    · Τμήματα για ενισχυτική διδασκαλία σε μικρά παιδιά
    · Τμήματα για ενισχυτική διδασκαλία σε μεγαλύτερα παιδιά
    · Τμήματα για ενισχυτική διδασκαλία σε μεγάλα παιδιά
    · Τμήματα για διδασκαλία σε ενήλικες (γονείς που μιλούν λίγο η καθόλου)
    · Τμήματα για διδασκαλία ελληνικής μυθολογίας
    · Τμήματα για διδασκαλία ελληνικής φιλοσοφίας
    · Διδασκαλία αρχαίων ελληνικών
    · Διδασκαλία μουσικής
    · Διδασκαλία πολιτιστικής παράδοσης και άλλα.

  4. Άντε με το τσιγκέλι πρέπει να σας τα βγάζουμε… για να μαθαίνει και ο κόσμος

  5. Ο Τ Α Ν ΑΠΕΝΑΝΤΙ στα ορθά ή λανθασμένα, ή εν μέρει ορθά και εν μέρει λανθασμένα, λογικά πάντα επιχειρήματα τής, τεκμηριωμένης με γεγονότα, επικριτικής αρθρογραφίας σου, οι επικρινόμενοι σπεύδουν ν’ αντιτάξουν εναντίον σου την προστυχιά, την ατιμία, την παλιανθρωπιά κι επιχειρούν τη συκοφαντική σου διαπόμπευση, την προσωπική εξύβριση και τη δολοφονία του χαρακτήρα σου, ΤΟΤΕ δύο κυρίως πράγματα φαίνονται εκ πρώτης όψεως:

    Τ Ο ΠΡΩΤΟ πρέπει να το χαίρεσαι. Μην καβαλήσεις όμως το καλάμι. Αποτελεί ένδειξη πόσο ισχυρή είναι η αρθρογραφία σου, πόσο δυνατά τα επιχειρήματά σου και τόσο τεκμηριωμένα τα συμπεράσματά σου, ΩΣΤΕ να μην μπορούν να βρουν υπέρτερης ισχύος επιχειρήματα, πειστικότερης λογικής απαντήσεις και ικανή απόκρουση των επικρίσεών σου, ΓΙ’ ΑΥΤΟ και καταφεύγουν στην ατιμία, στην ποταπότητα και στην παλιανθρωπιά. Για να σε κτυπούν με τέτοιο τρόπο, πολύ τούς σαστίζει η ικανότητά σου. Ή, η δική τους ανικανότητα…

    Τ Ο ΔΕΥΤΕΡΟ να σε λυπεί πρέπει. Να σε θλίβει. Προπάντων, να σε ανησυχεί. Λύπη διότι, «συνάδελφοί» σου, που παρά τις πολιτικές διαφωνίες, πάντα ως φίλτατους εκτιμούσες, σεβόσουν και υπεράσπιζες το πρόσωπο και την αξιοπρέπειά τους, ΤΩΡΑ δείχνονται επιρρεπείς σε τόσο μεγάλη κακία και ατιμία. Θλίψη για το κατάντημα. Αλλά, προπάντων, να σε ανησυχεί.

    Διότι ως δημοσιογράφος που έχεις μόνιμο καθήκον το δημόσιο συμφέρον, την προκοπή και τα δικαιώματα του λαού, την ουσιαστικοποίηση της λαϊκής κυριαρχίας και την ανάπτυξη της δημοκρατικότητας στον ανθηρότερο κι επιεικέστερο χαρακτήρα της, ΟΦΕΙΛΕΙΣ να δεις ότι, αυτοί, έχοντας καβαλήσει την ΕΞΟΥΣΙΑ, καθίστανται επικίνδυνα αδίστακτοι. Φτάνουν ως την παλιανθρωπιά.

    Επομένως ο λαός, ο φιλελεύθερος και δημοκρατικός χαρακτήρας του πολιτεύματος, η ηθική στην πολιτική κι ο πολιτισμός του εντίμως πολιτεύειν, πρέπει να αυτοπροστατευθούν από την ΕΞΟΥΣΙΑ που δεν διστάζει να μετέρχεται ατιμία και παλιανθρωπιά. Διότι ξέρεις από την αυγή της ιστορίας (Θουκ.Δ-82 «πάντων δ’ αυτών αίτιον») ότι, τέτοιες συμπεριφορές αποτελούν εκκολαπτήρια γενεσιουργικών αιτίων εμφύλιας πανούκλας. Γι’ αυτό μην παρασυρθείς να τούς απαντήσεις με το ίδιο νόμισμα. Να εμπιστεύεσαι το λαό και βασίμως να ελπίζεις -επειδή ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ- ότι, ακόμα και η πλειοψηφία των οπαδών της σημερινής εξουσίας έχει τόση ανθρωπιά ώστε να φτύνει με αηδία τη δική τους παλιανθρωπιά.

    Ε Κ ΔΕΥΤΕΡΑΣ όψεως, μην καβαλήσεις εσύ το καλάμι της δήθεν «μόνης ορθότητας», λόγω της δικής τους αναξιότητας. Διότι πάντα, πάνω από την εκάστοτε αλήθεια υπάρχει -και πρέπει διαρκώς να την αναζητείς- η αληθέστερη αλήθεια…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s