Οι θέσεις της ΟΕΣΚΣ για την Συνεδρίαση της 28ης Οκτωβρίου στην Στοκχόλμη, προς ανάδειξη Διοικητικού Συμβουλίου της Ελληνικής Πολιτιστικής Στέγης Στοκχόλμης

Την Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011, κλήθηκαν μετά από πολύμηνη καθυστέρηση οι εκπρόσωποι των ελληνικών φορέων Στοκχόλμης να συμμετάσχουν στη Συνεδρίαση για την ανάδειξη Διοικητικού Συμβουλίου της Ελληνικής Πολιτιστικής Στέγης Στοκχόλμης, σύμφωνα με το άρθρο 3 του ισχύοντος Καταστατικού στο οποίο αναφέρεται ότι στο Δ.Σ. του Ιδρύματος συμμετέχουν εκπρόσωποι των φορέων. Θα περίμενε κανείς ότι ο Θεόφιλος Τσάππος θα ακολουθούσε την καθιερωμένη διαδικασία, με την ανάγνωση των εκπροσώπων των φορέων, αλλά αντί γι’ αυτό η όλη διαδικασία εξελίχθηκε σε μία φασιστοειδή φάρσα άνευ προηγουμένου.

Τους εκπροσώπους (τακτικοί και αναπληρωματικοί, σύνολο 14) των φορέων, υποδέχθηκαν 4 ένστολοι φύλακες (vakter) οι οποίοι ανήγγειλαν ότι η είσοδος στην Ελληνική Πολιτιστική Στέγη θα επιτραπεί μετά από εντολή των παρευρισκομένων εντός της Στέγης. Ύστερα από μισή περίπου ώρα εμφανίζεται ο Ηλίας Νικολαΐδης με κατάλογο ονομάτων και μετά από έλεγχο επιτρέπει την είσοδο των εκπροσώπων.

Στην αίθουσα παρευρίσκονται ήδη μέλη του προ πολλού απελθόντος Δ..Σ. (Θεόφιλος Τσάππος, Νικόλαος Κοταΐδης, Αθανασία Τσιλιγκίρη, Σεβαστή Ψαρρού, Δημήρτιος Λέκκος, Βασίλης Παπαγεωργαντάς, Ευάγγελος Νικολόπουλος, Ηλίας Νικολαΐδης, Κωνσταντίνος Σανδαλής και Ιωάννης Αμανατιάδης) και δέκα περίπου άλλοι άγνωστης προέλευσης και ειδικότητας.

Τα μέλη του Δ.Σ. καθισμένα πίσω από τραπέζια με τον τέως πρόεδρο Θεόφιλο Τσάππο στη μέση, μπροστά τους οι εκπρόσωποι των φορέων σε απόσταση μερικών μέτρων μακριά σε καρέκλες και οι άγνωστοι από πίσω τους. Πίσω από τον Τσάππο βρίσκεται εγκατεστημένη σταθερή κάμερα λήψης στραμένη προς τους εκπροσώπους των φορέων που μπαίνει αμέσως σε λειτουργία. Δύο από τους φύλακες στέκονται σε ετοιμότητα πίσω από τους εκπροσώπους των φορέων, ενώ οι άλλοι δύο επιτηρούν την είσοδο!

Ο Τσάππος παίρνει το λόγο και εξηγεί ότι για ”προσωπικούς λόγους” δεν μπορεί να αναλάβει τη διαδικασία και παραχωρεί αυθαίρετα τον προεδρικό θώκο στον Νικολαΐδη που σε ένα παραλήρημα ασυναρτησίας μιλάει ακατάπαυστα και κανείς δεν καταλαβαίνει τι λέει και πού αποσκοπεί. Καμία εκλογή προεδρείου της συνεδρίασης, δήλωση κατ’ επανάληψη ότι η Νομαρχία (Länsstyrelsen) έχει εγκρίνει αυτή τη διαδικασία της συνεδρίασης (;) και κανείς δεν επιτρέπεται να πάρει το λόγο για οτιδήποτε. Ούτε ελάχιστο ίχνος ροής τακτικής συνεδρίασης και ακόμα ελαχιστότερο ίχνος δημοκρατικής διαδικασίας.

Δεν θα αναφερθούμε σε περισσότερες λεπτομέρειες και η ελάχιστη φαντασία έχει αντιληφθεί τη συνέχεια. Στους εκπροσώπους του Σαββατιάτικου σχολείου Αποστόλη Παπακώστα και της Ομοσπονδίας Σπύρου Γκόγκου, δεν τους δόθηκε το δικαίωμα να εκφράσουν οποιανδήποτη γνώμη, ούτε καν να μιλήσουν (δεν το επέτρεπε ο Νικολαΐδης) και το αποκορύφωμα ήταν όταν είπε στον Απ. Παπακώστα ότι απαγορεύεται εκεί η παρουσία του διότι έχει αντιταχθεί με διάφορους τρόπους στο έκπτωτο προ μηνών Δ.Σ. -συνονθύλευμα- της Στέγης και πρέπει να αποχωρήσει -διαφορετικά θα μπουν σε ενέργεια οι φύλακες και θα τον απομακρύνουν βιαίως. Η κατάσταση έχει φθάσει σε τραγελαφικό σημείο και ο εκπρόσωπος του Σαββατιάτικου αποχωρεί μαζί με τους υπόλοιπους 13.

Πιθανώς η παράνομη συνεδρίαση να συνεχίστηκε με τους 8 έκπτωτους συμβούλους.

Η Ομοσπονδία καταγγέλει την κατάπτυστη αυτή τακτική και θα κάνει ότι είναι δυνατόν για να ομαλοποιηθεί η κατάσταση στην Ελληνική Πολιτιστική Στέγη.

Στοκχόλμη 3/11/2011

Το Δ.Σ. της ΟΕΣΚΣ

 

Πηγές:  http://www.grekiskariksforbundet.se

 

Advertisements

42 thoughts on “Οι θέσεις της ΟΕΣΚΣ για την Συνεδρίαση της 28ης Οκτωβρίου στην Στοκχόλμη, προς ανάδειξη Διοικητικού Συμβουλίου της Ελληνικής Πολιτιστικής Στέγης Στοκχόλμης

  1. Καμία επίσημη ανακοίνωση απο το ΔΣ του Ιδρύματος για την Συνεδρίαση της 28ης Οκτωβρίου δεν δημοσιεύθηκε ακόμη στην ιστοσελίδα του Ιδρύματος.

    Η τελευταία ανακοίνωση του Ιδρύματος της Ελληνικής Πολιτιστικής Στέγης Στοκχόλμης, έχει ημερομηνία την 2011-01-16…

  2. Ο ενας εκ των τριων ιδρυτων ο Αλεχανδρος Φραγκος σε συγραμμα του το 2007 γραφει :

    Ο προεδρος θα πρεπει να συμβαλλει στην τηρηση της νομιμοτητας στην Πολιτιστικη Στεγη αλλιως να παραιτηθει ! ΑΜ ΕΠΟΣ ΑΜ ΕΡΓΟΝ !
    Ακομη, οτι το κτιριο αγοραστηκε στο ονομα της ελληνικης παροικιας και οτι το Ιδρυμα
    απεναντι στις Αρχες της πολιτειας ειναι κοινωφελες και εχει την υποδομη του σε ολη την ελληνικη παροικια. Το ιδρυτικο υπογραφτηκε απο εκπροσωπους 8 ελληνικων φορεων

  3. Άποψή μου είναι να κατεβούν οι τόνοι από όλες τις πλευρές και να ορίσουν από έναν εκπρόσωπο Στέγη και Ομοσπονδία, οι οποίοι θα αναλάβουν τις επαφές και την διοργάνωση μίας μελλοντικής συνάντησης με στόχο την εξεύρεση οριστικής λύσης και διευθέτησης του ζητήματος. Να θυμηθούμε ότι αυτός που νομιμοποιεί την Στέγη και την οντότητά της δεν είναι άλλος από τις σουηδικές Νομαρχιακές αρχές, αφού η σύστασή της αποτελεί κυρίως οικονομικό γεγονός. Τα υπόλοιπα είναι νεοελληνικά κουροφέξαλα και καμώματα που κρύβουν ἐν πολλοίς και δόλιες σκοπιμότητες. Με άλλα λόγια, εμείς οι έλληνες που υπάρχουμε σε αυτήν την χώρα για αρκετές δεκαετίες κι έχουμε βαρεθεί τις ηλίθιες αντιπαραθέσεις, καλούμε όλα τα μέρη να συμβάλουν στην εξεύρεση λύσης που θα αποκαταστήσει την ειρήνη και θα καταλήξει σε μία δημιουργική αξιοποίηση του ιδρύματος.

  4. Mein xehnate oti to simerino soumboulio tou Ellinikou Idrumatos einai auto pou ekanai epitelous tin anakenisi tou ktiriou pou tin eihe toso anaggi to ktirio auto.
    Me apotelesma twra na einai ena kosmima kai sun to oti ehei diplasiasi ta esoda tou to idruma me tin afxisi ton enikion.

    http://ellinessouidias.files.wordpress.com/2007/11/frangos_grekiska_kulturhuset_okt2007.pdf

    http://ellinessouidias.wordpress.com/%CE%A0%CE%9F%CE%9B%CE%99%CE%A4%CE%99%CE%A3%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%97-%CE%A3%CE%A4%CE%95%CE%93%CE%97/

  5. GREKISKA RIKSFÖRBUNDET

    MEDLEMSFÖRENINGAR ÅR 2009
    sammanställning betalande medlemmar (10:-/medlem)

    1 NAMN GREKISKA FÖRENINGEN I ANDERSTORP LÄN
    ANTAL MEDLEMMAR 137 JÖNKÖPING
    ADRESS Brogatan 14, 33433 Anderstorp
    KONTAKTPERSON Panagiotis Baliakas

    2 NAMN NYA GREKISKA FÖRENINGEN I BORÅS LÄN
    ANTAL MEDLEMMAR 200 V.GÖTALAND
    ADRESS Evebalsgatan 14, 504 35 Borås
    KONTAKTPERSON Giannis Tsifoglou, tel. 033-412780

    3 NAMN GREKISKA FÖRENINGEN I GÖTEBORG LÄN
    ANTAL MEDLEMMAR 682 V.GÖTALAND
    ADRESS Wadköpingsgatan 1, 422 51 Göteborg
    KONTAKTPERSON Konstantinos Foukakis, tel. 031-210963

    4 NAMN GREKISKA FÖRENINGEN I KALMAR LÄN
    ANTAL MEDLEMMAR 188 KALMAR
    ADRESS Borgmästargatan 13, 392 35 Kalmar
    KONTAKTPERSON Pavlina Georgiadou, tel. 0480-16190

    5 NAMN GREKISKA FÖRENINGEN I KARLSHAMN LÄN
    ANTAL MEDLEMMAR 41 BLEKINGE
    ADRESS Regeringsgatan 98, 374 36 Karlshamn
    KONTAKTPERSON Nikolaos Kotsanikos, tel. 0454-12383

    5 NAMN GREKISKA FÖRENINGEN I KRISTIANSTAD LÄN
    ANTAL MEDLEMMAR 162 SKÅNE
    ADRESS Västra Mjällbyvägen 51, 294 71 Sölvesborg
    KONTAKTPERSON Olga Boz, tel. 044-102264

    7 NAMN GREKISKA FÖRENINGEN I LINKÖPING LÄN
    ANTAL MEDLEMMAR 31 Ö.GÖTLAND
    ADRESS Box 1048, 581 10 Linköping
    KONTAKTPERSON Nikolaos Konstantinidis, tel. 013-58110

    8 NAMN GREKISKA FÖRENINGEN I LUND LÄN
    ANTAL MEDLEMMAR 130 SKÅNE
    ADRESS Box 2008, 220 02 Lund
    KONTAKTPERSON Janna Falaras, tel. 046-120529

    9 NAMN GREKISKA FÖRENINGEN I MALMÖ LÄN
    ANTAL MEDLEMMAR 220 SKÅNE
    ADRESS Industrigatan 20C, 212 14 Malmö
    KONTAKTPERSON Theodoros Kalaitzidis, tel. 040-295728

    10 NAMN GREKISKA INVANDRARFÖRENING I NACKA LÄN
    ANTAL MEDLEMMAR 37 STOCKHOLM
    ADRESS Mörtgatan 15, 133 43 Saltsjöbaden
    KONTAKTPERSON Georgios Karazeibekis, tel. 08-7178878

    11 NAMN GREKISKA FÖRENINGEN I NORRKÖPING LÄN
    ANTAL MEDLEMMAR 185 Ö-GÖTLAND
    ADRESS Plangatan 52, 602 19 Norrköping
    KONTAKTPERSON Stergios Dimitriou, 011-162051

    12 NAMN GREKISKA FÖRENINGEN I NYBRO LÄN
    ANTAL MEDLEMMAR 21 KALMAR
    ADRESS Fabriksgatan 27, 382 41 Nybro
    KONTAKTPERSON Kostas Viloglou, tel. 070-4610719

    13 NAMN GREKISKA FÖRENINGEN I STOCKHOLM LÄN
    ANTAL MEDLEMMAR 650 STOCKHOLM
    ADRESS Idungatan 4, 113 45 Stockholm
    KONTAKTPERSON Konstantinos Stavroulakis, tel. 08-348025

    14 NAMN GREKISKA FÖRENINGEN I NORRA STOCKHOLM LÄN
    ANTAL MEDLEMMAR 970 STOCKHOLM
    ADRESS Box 5095, 163 05 Spånga
    KONTAKTPERSON Alexandros Karipidis, tel. 08-7618180

    15 NAMN GREKISKA FÖRENINGEN I SÖDRA STOCKHOLM LÄN
    ANTAL MEDLEMMAR 474 STOCKHOLM
    ADRESS Vårbergsplan 26, 127 43 Skärholmen
    KONTAKTPERSON Konstantinos Efstrathiadis, tel. 070-8934124

    16 NAMN GREKISKA FÖRENINGEN I TRELLEBORG LÄN
    ANTAL MEDLEMMAR 63 SKÅNE
    ADRESS Allmogevägen 7, 231 34 Trelleborg
    KONTAKTPERSON Aris Olympou, tel. 0410-41223

    17 NAMN GREKISKA FÖRENINGEN I TENSTA LÄN
    ANTAL MEDLEMMAR 82 STOCKHOLM
    ADRESS Risingeplan 31 2 tr, 163 68 Tensta
    KONTAKTPERSON Panagiotis Chatzipavlis

    18 NAMN GREKISKA KULTURHUSET I UPPSALA LÄN
    ANTAL MEDLEMMAR 137 UPPSALA
    ADRESS Salagatan 21, 753 30 Uppsala
    KONTAKTPERSON Stergios Zalakoulis

    19 NAMN GREKISKA UNIONEN I HELSINGBORG LÄN
    ANTAL MEDLEMMAR 25 SKÅNE
    ADRESS Brännerigatan 4, 260 35 Ödäkra
    KONTAKTPERSON Evangelos Papadopoulos, tel. 042-204128

    20 NAMN GREKISKA FÖRENINGEN I VÄRNAMO LÄN
    ANTAL MEDLEMMAR 35 JÖNKÖPING
    ADRESS Kolonigatan 25, 331 50 Värnamo
    KONTAKTPERSON Stavros Pavlidis, tel.0481-15925

    21 NAMN KRETENSISKA FÖRENINGEN LÄN
    ANTAL MEDLEMMAR 182 STOCKHOLM
    ADRESS Nybodagatn 7, 171 36 Solna
    KONTAKTPERSON Manolis Terzakis, 070-7386396

    ANTAL FÖRENINGAR 21
    ANTAL MEDLEMMAR 4652 varav Män: 2709 Kvinnor: 1943
    Like
    Be the first to like this post.
    Posted in: Uncategorized
    ← H αυθεντική λίστα μελών της ΕΟΝΣ προς το UNGDOMSSTYRELSEN !
    Καλό ταξίδι Καλέ Μας Ανθρωπε →
    3 Responses “H αυθεντική λίστα μελών της ΟΕΣΚΣ απο το 2009” →

    Neos

    2011/05/02

    15 000 000 korones Ehoun parei apo to 1995 i Omospondia Newn souidias.
    ksereis kaneis pou peigan ta lefta?
    Dimosieuthike se kanena periodiko tis Ellinikis Omospondias o apologismos tis Ellinikis Omospondias neon?
    Ean nai mporei kapoios na ton ksanadimosieusi?

    HANIA

    2011/11/07

    RE MANOLI POU KANEIS TIS SUNELEUSIS SOU NA ERTHOUME KI EMEIS NA GRAFTOUME STIN KOINOTITA SOU KI EMEIS APO TIN KRITI EIMASTE

  6. Hanioti
    emis den vazoume mesa opion ki opion.Tha kanis etisi me xartosimo ke meta an tha se gkrinoume.Ti nomizis ate ate.Emis exoume organosi oxi pexe gelase.O komninos giati mas evale stin Omospondia.

  7. Σας παρακαλώ μόνο να παραμένουμε στο θέμα της συζήτησης. Η λίστα των μελών της ΟΕΣΚΣ για παράδειγμα δεν κολλάει πουθενά Πέτρο, και εσείς οι κρητικοί αντί να αντιλογίζεστε εδώ πέρα γιατί δεν ζητάτε απο τον πρόεδρο της ΟΕΣΚΣ καλύτερα να σας βάλει αντιπρόσωπο στην Πολιτιστική Στέγη Στοκχόλμης ;

  8. KAI POIOS TIN LOGARIAZEI TIN THESI TIS ELLINIKIS OMOSPONDIAS TOU KOMNINOU POU EINAI MESA STIN OMOSPONDIA 30 HRONIA?

    KAI POU EPREPE NA KANEI SYNEDRIO TON MAIO TOU 2011 KAI DEN KANEI?

    KAI POU DIAHIRIZETE PANW APO ENA EKATOMIRIO KORONES KATHE HRONO HORIS NA BOITHA TIS ELLINIKES KOINOTITAS.
    ALA BOITHA OPOU THELEI AUTOS.

  9. Filemou tou grekis.se i lista ton koinotiton mpike giati dihnei poso foskomeni einai.

    Dioti den uparhoun tosa meloi. Dihnoun oi omospondiakoi(komninos) oti ehoun pola meloi gia na pernoun perissotera hrimata.

    EINAI MEGA PSEMA

  10. Mou fenete oti kati isos den to skeftikate. Ante kai kala ta ftiaxate ta ktiria tou idrimatos. BRAVO SAS ! Apo politistikes ekdiloseis gia ton Ellinismo tis Stokxolmis ti kanate? Den einai aftos o skopos yparxis tou idrimatos? An oxi tote giati to lete politistiki stegi Stokxolmis? An nai tote giati to kratate kleisto, i isos mono gia tin parti sas? Afta den katigorousate kai eseis otan itan mesa oi aloi? H vivliotiki pou ta anoigate ti egine ? O Ellinismos ektos apo tin fasaria sas xriazete na dei kai erga. Oxi mono stous sovades kai stous solines alla kai sto komati tou politismou. Akoma kai o Kastrinakis ta sas to elege an zouse teos xores ton. Oi Ellines perimenoun na doun kai vivliotiki, kai ekdiloseis foreon ekei mesa, isos kamia sizitisi gia tin katastasi stin patrida mas.

    Alla ti sas leo se sas afta. An pragmatika niazosastan gia ton politismo mas tha ta ixate kanei i toulaxiston programatisei gia na ginoun.

  11. Filemou eheis hasei pou den pernas apo to Elliniko Idryma .
    Parolou pou eihame tin anakenisi ehoun ginei ekdiloseis .
    Ekei pou usteri to Elliniko Idryma einai i pliroforisi.
    Pragmati stin enimerosi den ta pame kala hriazete enan kalon stin istoselida mas.

    Auto to vlepoume kai suntoma prepei na diorthothi.
    Tha haroume polu pantos na se doume stis 20 Noembriou gia ton eortasmo tou politehniou.

    Se genikes grames eheis dikeo kalo to sholiosou.

  12. Συμφωνώ απολύτως με την άποψη του κ. Μπάκα. Φτάνει πια με το κοροϊδιλικι για αιτίες δεκαετιών. Κοιτάξτε μπροστά και υπεύθυνα για το καλό της παροικίας μας.

    Με εκτίμηση
    Κωνσταντίνος Γιόφκος

  13. ΜΕΡΙΚΑ ΠΕΡΙ ΙΔΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΣΤΕΓΗΣ

    Πανε 37 χρονια απο το 1974 τοτε που οι μετεπειτα ιδρυτες Α.Φραγος, Δ.Νταλιανης και Δ.Μερακος σαν επιτροπη των ελληνων μεταναστων εγιναν αποδεκτοι σαν αγοραστες των κτιριων στην Idungatan 4 . Πωλητης μια αιρεση εκχριστιανισθεντων εβραιων με βαση την Βιεννη που αποφασισαν να αυτοδιαλυθουν. Η αγορα αντι συμβολικου ποσου με σημαντικα ομως δανεια εγινε στο ονομα της Ενοριας Αγιος Ιωαννης ο Θεολογος μελη της οποιας εισαν οι μετεπειτα 3 ιδρυτες . Λεμε μετεπειτα διοτι τα κτιρια ηταν ιδιοκτησια της Ενοριας επι 6 χρονια και θα παρεμεναν αν η Ενορια με τους ιδρυτες βλεποντας αδυνατη την διαχειριση των κτιριων δεν περναν την αποφαση οπως γραφει ο Α.Φραγκος να τα επιστρεψουν στους εβραιους..

    Τοτε ομως τους δοθηκε σαν νομικη συμβουλη μια αλλη λυση ,Να καταγραφει ενα Ελληνικο κοινωφελες ιδρυμα με υποδομη σε ολη την ελληνικη παροικια κατω απο τον ελεγχο της Νομαρχιας οπως γινεται με ολα τα ιδρυματα.
    Οι ιδρυτες εστραφησαν τοτε στους ελληνικους φορεις της Στοκχολμης 7 τον αριθμο και σε κοινη συνεδριαση πηραν την αποφαση συστασης του ιδρυματος και αποδοχης των κτιριων απο την Ενορια κατι που εγινε το καλοκαιρι του 1980.
    Το ιδρυτικο και το καταστατικο υπεγραψαν οι λεγομενοι ιδρυτες και οι εκπροσωποι ολων των ελληνικων φορεων.
    Το Διοικητικο Συμβουλιο αποτελειτω συμφωνα με το καταστατικο απο 17 μελη (σημερα 16 ) ,
    συν τους 3 ιδρυτες (εφ ορου ζωης ) , ως κατωθι:

    Ομοσπονδια Ελληνικων Συλλογων Σουηδιας ……………………3
    Πρωην Ενορια Αγιος Ιωαννης ο Θεολογος…………………………3
    Συλλογος Γονεων Ελληνικου Σχολειου ( Åsö )……………………2
    Ελληνικη Κοινοτητα Στοκχολμης………………………………………1
    Πανηπειρωτικη Αδελφοτητα…………………………………………….1
    Σουηδο-Κυπριακος Συλλογος…………………………………………..1
    Γυναικειο Τμημα Συλλογου Στοκχολμης ……………………………1
    Συλλογος Ελληνων Φοιτητων Στοκχολμης ………………………….1 ( Δεν υπαρχει πλεον )
    Κοινης αποδοχης ( καταλληλα προσωπα της παροικιας ) 4
    ———–
    Συνολον 16

    Η Ενορια Αγιος Ιωαννης διαλυθηκε με τον ερχομο του Μητροπολιτη Παυλου και την αποκτηση της Εκλησιας Αγιος Γεωργιος με την επωνυμη Ενορια.

    Εδω πρεπει να κανουμε γνωστο οτι η Ενορια Αγιος Ιωαννης ειχε στην ιδιοκτησια της ενα κτιριο στην .Högbergsgatan – Södermalm απεναντι απο την Sofia Kyrka το οποια καποια στιγμη το πουλησαν και οπως λεγεται ενας των ιδρυτων βρεθηκε εκει με ενα η δυο διαμερισματα .

    Οι ιδρυτες οπως γραφει ο Α.Φραγκος ειχαν προθεση να παραμεινουν στο Δ.Σ. της Στεγης μεχρι την εγκαθιδρυση του πρωτου Δ.Σ. παρεμειναν ομως εφ ορου ζωης αποβιωσαντες και οι τρεις τα 2 τελευταια χρονια χωρις να επιτυχουν την συνυπαρξη ελληνα με ελληνα στην Στεγη.

    Ο ρολος τους θετικος η αρνητικος θα ερμηνευτει στο μελλον εφ οσον υπαρχουν πολλα ερωτηματικα.Ενα απο αυτα η παραιτηση μιας προεδρου παρουσια και του Ελληνα Πρεσβυ
    οταν αποκαλυφθηκε η πωληση ενος διαμερισματος στα μαυρα υψους 250.000 σεκ.εν γνωσει δυο ιδρυτων και εν αγνοια της τοτε προεδρου τελειως αντιθετης με τετοιες ενεργειες.

    Οπως πλεον ειναι πασιγνωστο η Στεγη ειναι πλοιο ακυβερνητο με πληρωμα πειρατες.
    Δευτερη φορα που αστυνομευεται με πληρωμενα βακταρια .
    Τι φοβουνται αραγε ? Η μαλλον τι προσδοκουν ?

  14. Ellinogrekos eheis ftasi ta oria tou megaliterou propagantisthi.

    Grafeis poles analithies.

    Mporeis na mas peis sta 37 hronia ti prosfere to kke souidias?
    Giati einai olofanero oti eisai kke.

    Egw tha sou duxw merikes fotografies ti ekanai to simerino sumboulio kai pws afise to kke to idryma.

    auta eginan simera

    http://www.grekiskakulturhuset.se/senaste-nytt-om-renoveringen-bade-grekisk-och-svensk-text/

    Kai etsi afise to kke souidias to Elliniko Idryma’.

    http://www.grekiskakulturhuset.se/renovering/

    loipon ERGA KAI OXI LOGIA

    IElliniki Omospondia sou monon armege to Elliniko Idryma Ekane ekei mesa ekdiloseis kai ta plirone to Idryma

    kai oso gia ta maura kai aspra ola itan en gnosi tou kke.

    kati xerw ki egw.

  15. Ellinogrekostalina ! Perimenoun ton Komnino sou na xepoulisei ti periousia tou idrymatos se kana mafiozo Rosso opws tote pou sas tin halasan ti doulia oi «pirates» . Sa den ntrepeste ligaki kytahte ti neolaia sas to fantasma na arpaxete kana myrio kai xehaste to idryma !

  16. Το σχολιο σου μεταφέρθηκε σε ανάλογο άρθρο με το θέμα που γράφεις.

    με εκτίμηση
    Κωνσταντίνος Γιόφκος

  17. El Zorro, on Νοεμβρίου 10, 2011 at 3:51 μμ said:

    Ωραίος αυτός ο τύπος, ο ελληνογραικός! (Έλλην γραικύλος θέλει να πει)
    Με μια δήθεν σοβαροφάνεια παρουσιάζει μια ιστορία με λίγες αλήθειες, μικρά αποσπάσματα από κάποια έγγραφα (ελαφρώς αλλοιωμένα) και περνάει… εντέχνως, νομίζει, στο υποσυνείδητο των αναγνωστών το… μήνυμά του, σύμφωνα με τη γνωστή μέθοδο προπαγάνδας που σχεδόν ένα αιώνα τώρα χρησιμοποιεί το σταλινικό ΚΚΕ αλλά πιο πολύ το ΣΥΡΙΖΑ.
    Στόχος του ήταν να «περάσει» 2 κυρίως (και όχι μόνο) πράγματα.
    1. Πρωην Ενορια Αγιος Ιωαννης ο Θεολογος (σοβαρά ρε;)
    2. Γυναικειο Τμημα Συλλογου Στοκχολμης (ΟΥΣΤ!!)

    … και οπως λεγεται ενας των ιδρυτων βρεθηκε εκει με ενα η δυο διαμερισματα
    Πολλά λέγονται!
    Σοβαρά; Ποιος ήταν αυτός που βρέθηκε με διαμερίσματα; Δεν τον ονομάζει για να πάρει η μπάλα και τον αείμνηστο Δημήτρη Μεράκο.

    Η μοναδική γυναίκα που ήταν πρόεδρος του ιδρύματος ήταν κάποια Λαμπρινή, διορισμένη από τον Κομνηνό Χαϊδευτό σύμφωνα με το πλαστογραφημένο καταστατικό των απατεώνων, αυτό που έλεγε ότι η ομοσπονδία, ο βόθρος του Χαϊδευτού, διορίζει 9 συμβούλους. Όσους δηλαδή απαιτούνται για νόμιμη λήψη αποφάσεων.

    Και τελειώνει ο γραικύλος (από κάποια συνιστώσα ή ρεύμα ή τάση του ΣΥΡΙΖΑ είναι αυτός, μπρρρρρ):

    «Οπως πλεον ειναι πασιγνωστο η Στεγη ειναι πλοιο ακυβερνητο με πληρωμα πειρατες.
Δευτερη φορα που αστυνομευεται με πληρωμενα βακταρια .
Τι φοβουνται αραγε ? Η μαλλον τι προσδοκουν ?»
    Αντί για ήταν, γράφει ΕΙΝΑΙ πλοιο ακυβέρνητο!

    Τι να φοβούνται άραγε;
    Φοβούνται για τη σωματική τους ακεραιότητα!
    Η σωματική τους ακεραιότητα κινδυνεύει από τους τραμπούκους του ΚΚΕ που επιτίθενται σαν πεινασμένα όρνια λόγω των ψυχικών διαταραχών τους εξαιτίας της εγκληματικής ιδεολογίας που πιστά υπηρετούν, αλλά και από το σύνδρομο στέρησης που δεν μπορούν πλέον να καταληστεύουν και να λεηλατούν το ίδρυμα των Ελλήνων, αυτά τα τα αιώνια αρπακτικά, τα σταλίνια.

    Τι προσδοκούν;
    Προσδοκούν την απομάκρυνση όλων των όρνεων και τρωκτικών από το ίδρυμα, που τελευταία έχουν λυσάξει τα τρωκτικά του ΚΚΕ, καθ’ όσον μετά την ανακαίνιση η αξία του κτιρίου έχει ανέβει κατακόρυφα!
    Έχει και άλλους … άσσους στο μανίκι του ο Χαϊδευτός ή αυτό το λαμόγιο, ο Παπακώστας είναι το τελευταίο του χαρτί;
    El Zorro, on Νοεμβρίου 10, 2011 at 4:15 μμ said:

    Αυτή την άποψη που εξέφρασε κάποιος Στέργιος Μπάκας την είχε εκφράσει και παλαιότερα ο Γ. Αντωνιάδης, πρώην καταληψίας του ιδρύματος εκπροσωπών βεβαίως βεβαίως το βόθρο του ΚΚΕ, την ομοσπονδία.
    Έλεγε μάλιστα να πιούν και κανένα κρασάκι και να σηκώσουν τα ποτήρια τους για τη συμφιλίωση.
    Και ο αείμνηστος Γιάννης απάντησε: Ακούστε τι προτείνει ο αθεόφοβος καλόγερος! Να γίνουμε , δηλαδή, όλοι μια συμπαγής μάζα κλεφτών!
    Ύστερα από 30 χρόνια λεηλασίας και κλοπής, καμία συζήτηση με τις πεινασμένες ύαινες της Παπαρήγας!
    ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΑΝΟΧΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ!

  18. To Elliniko Idryma Stockholmis prepei na dehthei antiprosopous sto sumbouliotou kai apo tis Ellinikes Koinotites, Boreias Stockholmis,
    Notias Stockholmis Solnas kai Tenstas.
    To idio kai apo ta Gunekia Tmimata ton koinotitwn auton.
    Dioti apo to 1980 pou dimiourgithike to Idryma monon i kentriki Stockholmi stelnei antiprosopous sto sumboulio tou Idrymatos.
    parolo pou oi koinotites kai ta Gunekia Tmimata pou anefera proerhonte apo tin kentriki Stockholmi.
    To idio na ushiei kai gia to sabatiatiko Sholeio dioti to neo sabatiatiko Sholeio proerhete apo to palio Sabatiatiko Sholeio Sunepos sira ehei to neo sabatiatiko sholeio.
    Oso gia tin Elliniki Omospondia den prepei na dehthite antiprosopo ews otou kanoun dimokratiko Sunedrio.
    Kai ean ginei Nea Omospondia sira ehei i nea Eliniki Omospondia

  19. Den mas les anagnosti giati efoson les na mpoun aftes oi koinotites na mpoun kai ta ginekeia tmimata tous? 1 antiprosopos apo kathe forea den ftanei? Exei to idrima poles karekles adies sto DS kai prospatheis na tis gemiseis ?

    Na se voithiso loipon na skefteis ligo pio dimokratika.
    Enas antiprosopos apo kathe Elliniko forea tis topikis parikias STOKXOLMIS gia to DS tou idrimatos.

    1 Koinotita Stokxolmis
    2 koinotita Solnas
    3 koinotita Notias Stokxolmis Varberg
    4 koinotita Rinkeby
    5 koinotita Tenstas
    6 koinotita Nacka
    7 Sylogos Kyprion
    8 Sylogos Kritikon
    9 panipirotiki aderfotita
    10 Sylogos ypiroton o neos
    11 Filoi tis Stegis
    12 Lykio Ellinidon
    13 Ai Giannis
    14 To idrima ellinikis vivliothikis (Boukas)
    15 presveia Elladas stin Stokholmi
    16 Kapi vorias Stokxolmis
    17 EOT Stokxolmis
    18 Sylogos pontion voria stokxolmi
    19 Savatiatiko sxoleio
    20 Ostra real sxoleio

    Na valoume kai apo tous Athlitikous silogous pou iparxoun stin Stokxolmi tha mazeftoun alloi 20 sta sigoura.

    To katastatiko tis Ellinikis politistikis stegis Stokxolmis tha prepei na tropopiithi etsi oste kathe enas energos ellinikos silogos pou idriete stin Stokxolmi me egkiro katastatiko, na exei dikeoma na stelnei enan antiprosopo sto idrima.

    Mono etsi tha apofigoume sto melon paromia provlimata monoplevrismou pou exoume mexri simera sto idrima.

    To DS tou idrimatos na xoristei etsi oste na einai 2 taxititon. Oi men gia tin oikonomiki diaxirisi tou idrimatos kai tis periousias tou, kai oi de gia to politistiko komati tou idrimatos kai se sinergasia me tous Ellinikous foris tis Parikias (meloi tou DS) tha exei terastia apixisi ston Ellinismo tis parikias mas.

    Poios den epithimei kati tetio ?

  20. Τρομερό το σκεπτικό σου φίλε PARATIRITIS !!!
    Βλέπω το ίδριμα απο σήμερα κιόλας (αν αυτό εφαρμοστεί) σαν τον ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ της παροικίας μας. Μπράβο σου. Τα ΔΣ των συλλόγων στην Στοκχόλμη θα πρέπει να σκεφτούν πολύ σοβαρά την πρόταση του συμπατριώτη μας !

    Με εκτίμηση
    Κωνσταντινος Γιόφκος

  21. Den nomizw oti einai antitheti i koinotita tou Agiou Ioanni na ekprosopithoun oloi oi foris twn Ellinwn stockholmis Sto Elliniko Idryma.
    Den mporei Omws na dehthei mesa stous kolpous tou deuterobathmio organo opw einai i Elliniki OMospondia Stockholis.

  22. I Elliniki Omospondia Souidias ekprosopite mesa sto Elliniko Idyma stockholmis me tis koinotites kai sulogous pou einai melitis den hriazete na ekprosopite kai oi idia .
    Ean auto to dehonte papakostas marfetas kai oi ali sulogoi pou einai mesa sto Elliniko Idyma prepei amesos na alaxi to katastatiko tou Idrymatos.Episis den prepei na xehname gia oli auti tin krisi pou perase to Elliniko Idryma i etia itan i Elliniki Omospondia tou komninou pou einai mesa sto Idryma 30 hronia kai to katintise ena eripoio.
    Desste edw auto to link.

    Etsi afise i omospondia to Elliniko Idryma.
    http://www.grekiskakulturhuset.se/renovering/

    Etsi einai twra to Elliniko Idryma apo tote pou efuge i Elliniki omospondia mesa apo to Idryma

    http://www.grekiskakulturhuset.se/senaste-nytt-om-renoveringen-bade-grekisk-och-svensk-text/

  23. apo tin vregmenisanida

    DIKEOS, on Νοεμβρίου 11, 2011 at 8:30 πμ —

    το σχόλιο διαγράφετε λόγο καμιάς σχέσης με το άρθρο

    Κωνσταντίνος Γιοφκος

  24. O ellinogrekos pou grafei tis anakrivies gia to idryma kai xehase na anaferei to pliatsiko tou KKE me apokoryfoma tin paranomi polisi twn ktiriwn tou idrymatos pou halase sto para pente einai se diatetagmeni ypiresia .Ypiresia pou prosferei sto KKE kai tin omospondia edw kai 20 hronia epi pliromi. Itan o ypeythinos ekdosis tou periodikou tou Haideftou kai grafei oles tis anakoinwseis tis omospondias tous. Twra sympratei kai sti KKEsanida tou Houliara kai trigyrna sta Blog opws auto edw tou kyriou Giofkou gia na propagandizei kai na parapliroforei ton Ellinismo.
    Einai o Diogenis pou hlevaze tous pantes kai synidita dimiourgouse mpahalo.Twra emfanistike san ellinogrekos . Na ton hairomaste na mas diaskedazei as einai kala o anthrwpos !

  25. ΤΕΛΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ

    Η ΣΤΕΓΗ ΕΙΝΑ;Ι ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ – ΟΙ ΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

    1ον. Στην Σουηδια τα ιδρυματα ειναι κατω απο την επιβλεψη της κατα τοπου Νομαρχιας

    2ον. Οτι οριζει το ιδρυτικο καταστατικο, ειναι αυτο που ισχυει, καθως και ο σουηδικος νομος περι
    ιδρυματων ( Stiftelse Lagen ) .

    3oν.Στην προκειμενη περιπτωση το ιδρυμα Ελληνικη Πολιτιστικη Στεγη ( Grekiska Kulturhuseτ )
    επρεπε να εχει απο τις 15 Ιανουαριου 2011 συμφωνα με το ιδρυτικο Καταστατικο της ενα
    Δ.Σ. αποτελουμενο απο 12 τακτικα μελη εκλεγμενα απο 7 ονομαζομενους στο καταστατικο
    ελληνικους φορεις οι οποιοι με κοινη συμφωνια εκλεγουν 4 κοινης αποδοχης απο καταλληλα
    προσωπα της ελληνικης παροικιας , συνολλον 16 και αναλλογους αναπληρωματικους.

    4ον Συμφωνα παλι με το ισχυον Καταστατικο , οποιαδηποτε αλλαγη Καταστατικου απαιτει μια
    πλειοψηφια 13 εκπροσωπων, τοτε και μονον μπορει να γινει ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ !

    5ον Την 22 Σεπτεμβριου 2009 η Νομαρχια αποριπτει ( Beslut 2009-09-22 ) υπουλη και κρυφη
    προσπαθεια των Τσαππου και Καστρινακη να αλλαξουν ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΑ το ισχυον
    ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ μη εχοντας την απαιτουμενη πλειοψηφια . Σ αυτην την ματαιη προσπαθεια
    πληρωσαν γενναια τον δικηγορο Ιngemar Μårtensson.

    ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ

    Α:, ενα Δ.Σ. με μονο 2 τακτικους που εκλεγησαν τον Ιανουαριο του 2008 προερχομενοι και οι 2
    απο εναν και μονο φορεα την πρωην ενορια Αγιος Ιωαννης.
    Β. Εχουμε εναν εκπροθεσμο προεδρο ανικανο να διεκπεραιωσει την καταστατικη συνεδριαση
    που η Νομαρχια του επεβαλλε να κανει με αποφαση της ( Beslut 201-05-03. )
    Γ. Εχουμε μηδεν οικονομικη διαφανεια, αντιθετως δανεια υψους 8 εκατομμυριων μονο 2
    μηνες προ της ληξεως της θητειας τους και ανεξελεγκτα σκοτεινα μεχρι στιγμης εξοδα με
    αποφασεις νομικα επικυνδυνες για τους ιδιους.

    ΑΚΟΜΗ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ που μονο εχθροι της παροικιας θα πραγματοποιουσαν, οπως

    Οι εξωσεις καλιτεχνικων συγκροτηματων και φορεων.
    Οι μαζικες διαγραφες συμβουλων .
    Οι πολυεξοδες ,ματαιες και χαμενες δικες,.
    Η αστυνομευση συνεδριασεων με χρησιμοποιηση βιας.
    Η ανυπαρκτη πολιτιστικη δραστηριοτητα .( η ιστοσελιδα ειναι νεκρη )
    Ο μη σεβασμος στο ισχυον Καταστατικο.
    Η μαζικη απουσια του ελληνισμου και πολλα αλλα.

    Ετσι η πρωην ενορια Αγιος Ιωαννης με την σημερινη καθαρα εσωστροφικη
    αντιδημοκρατικη κλικα που την κατευθυνει και την λυσσα των αντιπαραθεσεων μονο
    μεγαλυτερη ζημια μπορει να επιφερει..

    ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ΑΜΕΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ

    Οι πληροφοριες για την πρωην ενορια ειναι ανησυχητικες.! Καμια Γενικη Συνελευση των
    ελαχιστων μελων της δεν εγινε εδω και 4 χρονια , (απο τοτε που ο Τσαππος δεν εκλεγχθει
    ουτε καν συμβουλος ) Σημερα ολες οι αποφασεις περνονται στο ποδαρι τυχοδιωκτικα
    απο ατομα που το παρελθον τους βαζουν πολλα ερωτηματικα !

    ,

  26. Emeis den plironoume to ilektriko reuma stin Elliniki Koinotita Stockholmis pou enikiazei Sto ktirio tou Ellinikou Idrymatos .
    Giati.
    Anoikoume sto kinima tou den plirono
    katalabes?

  27. ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ 2011-11-10 ΜΗΝ ΠΑΡΑΜΙΛΑΣ !
    Γιαννακη , σε λεω ετσι γιατι ειναι ολοφανερο οτι δεν εχεις ακομη ενηλικιωθει και δεν εμβαθυνεις
    στο τι σκεφτεσαι και γραφεις.
    1. πως μπορει να παραιτηθει μια προεδρος που ειναι αντιθετη σε μια εναργεια του να πουληθει στα μαυρα ενα διαμερισμα 250000 κρ.μη γνωριζοντας τιποτα και ταυτοχρονα να ειναι τοποθετημενη απο το ΚΚΕ που οπως εσυ ισχυριζεσαι ηταν εν γνωσει της παρανομιας ? Στην προκειμενη περιπτωση πρεπει οι ιδρυτες με μερος του Δ.Σ και το ΚΚΕ να συνεργαστθηκαν εν αγνοια της
    τοτε προεδρου . Εσυ και καποιοι αλλοι γιατι εκθετεται ενα εντιμο προσωπο ?
    2. Η πραξη μεταβιβασης του κτιριου της Στεγης απο την ενορια Αγιος Ιωαννης στο ιδρυμα πραγματοποιηθηκεκαι και καταγραφτηκε ( Lagfart ) στις 21 Ιουνιου 1988. Το δε org.nr. το ιδιο.
    Δηλαδη με απλα μαθηματικα του δημοτικου εχουμε :
    απο Δεκεμβριο 1974 εως Ιουνιο του 1988 = 13 χρονια και 6 μηνες ιδιοκτησια της Ενοριας
    » Ιανουαριο 2008 εως Νοεμβριο 2011 = 3 » » 10 » ευθυνη της πρωην Ενοριας
    ————————–
    Συνολλον χρονου κατω απο την ευθυνη της Ενοριας και της πρωην Ενοριας 17 χρονια και 4 μηνες.
    Στα υπολοιπα 19 χρονια και 6 μηνες παρηλλασαν αρκετοι προεδροι μη τοποθετημανοι κομματικα
    πουθενα η εχοντας σχεση με αλλα κομματα.
    Χωρις να ειμαι ΚΚΕς νομιζω οτι το ΚΚΕ ειναι ενα απολυτως νομιμο κομμα στην Ελλαδα που ενα
    7 – 10 % του ελληνικου λαου ( στις μεγαλουπολεις πανω απο 20% ) αναγνωριζει με την νομιμη ψηφο του. . Απο οτι δε γνωριζω την ευθυνη για την καταντια της Ελλαδας την φερουν τα αλλα κομματα και οχι το ΚΚΕ που δεν εχει ποτε κυβερνησει.
    Η χωρις ηθικα ορια αντικομμουνιστικη υστερια και λυσσα ορισμενων. μου φερνει την σκεψη στην
    δικτατορια του Μεταξα 1935 – 1940 , στην δικτατορια της Χουντας 1967 – 1974 και στην εποχη του 1945 – 1955 οπου οι πρωην προδοτες υνεργατες των γερμανων αλωνιζαν κυνηγωντας τους ελληνες αντιστασιακους πατριωτες .

  28. Προς ellinogrekoς

    Το σχόλιο σου το δημοσιεύω με επιφύλαξη, σε παρακαλώ να μην αλλάξουμε το θέμα του άρθρου στην συζήτηση.

    Φιλικά
    Κωνσταντίνος

  29. Το σχόλιο σας διεγράφη ύστερα απο δική σας επιθυμία εκφραζόμενη απο ηλεκτρονική επιστολή στον διαχειριστή της ιστοσελίδας μας…

  30. Poios efere ton ROSO sto Elliniko Idryma?

    Anoixte kai diabaste auta.

    http://ellinessouidias.files.wordpress.com/2006/10/eurostate1.pdf

    http://ellinessouidias.files.wordpress.com/2006/10/eurostate1.pdf

    http://ellinessouidias.files.wordpress.com/2006/10/eurostate3.pdf

    ELLINOGREKO SE AUTA TA GRAMMATA DEN APANTISES TA DUO KTIRIA ME SIMERINI AXIA 100 EKATOMIRIA KORONES PAZAREBONTAN APO 18-25 EKATOMIRIA KORONES
    MESA ANAFEREI APO POIOUS.
    PES KATI KAI GIAUTA TA GRAMMATA GIA NA MOU APODIXEIS POSO AMEROLIPTOS EISAI.

  31. APANTISI STON ELLINOGREKO

    Egw tha sou dixw merikes fotografies to ti ekanai to simerino sumboulio kai pws afise to idryma.i Elliniki Omospondia (komninos)

    auta eginan sta 4 hronia

    http://www.grekiskakulturhuset.se/senaste-nytt-om-renoveringen-bade-grekisk-och-svensk-text/

    Kai etsi afise i Elliniki Omospondia to Elliniko Idryma sta 30 hronia peripou pou ehei tin euthini.

    http://www.grekiskakulturhuset.se/renovering/

    loipon ERGA KAI OXI LOGIA

    IElliniki Omospondia monon armege to Elliniko Idryma Ekane ekei mesa ekdiloseis kai ta plirone to Idryma

    kai sto telos kontepse na poulithei to idruma. se auta eheis na apantiseis tipote Ellinogrekaki?

    http://ellinessouidias.files.wordpress.com/2006/10/eurostate3.pdf

    Isos eheis na peis kati giauto to gramma.

    pare kai to biblio tou fraggou olokliro omws
    http://ellinessouidias.wordpress.com/%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%83%CF%84%CE%AD%CE%B3%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BA%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%BC/

  32. AUTA ANAFEREI METAXI TON ALON TO BIBLIO TOU FRAGOU.
    GIA TO SABATIATIKO SHOLEIO

    Το Ελληνικό Σχολείο, το καλούμενο Σαββατιάτικο που ανέκαθεν είχε πολλές εκατοντάδες παιδιά σχολικής ηλικίας και οι γονείς των είναι οργανωμένοι σ’ έναν Σύλλογο, καλούμενο των Γονέων και Κηδεμόνων, θα ήταν πιθανώς ένας κατάλληλος φορέας για ν’αναλάβει τη αξιοποίηση του Ιδρύματος και τη διαχείριση των κτιρίων. Υπήρχε όμως και ένα άλλο σχολείο, της δίωρης διδασκαλίας της μητρικής γλώσσας, με πολλούς δασκάλους έμμισθους της σουηδικής πολιτείας αλλά με λίγους μαθητές.

    Αυτό το σχολείο εφέρετο με την επωνυμία σαν το Δημοκρατικό, σε αντίθεση με το Σαββατιάτικο που επί μερικά χρόνια δεν ήταν αποδεκτό με την αιτιολογία ότι ένα μέρος του διδακτικού προσωπικού ήταν δάσκαλοι απεσταλμένοι από την Ελλάδα. Μετά τη πτώση της δικτατορίας στην Ελλάδα προστέθηκε και μια τρίτη κατηγορία ελληνικής εκπαίδευσης με δασκάλους της Ακαδημίας. Αυτό ήταν μια καθαρά σουηδική επινόηση με την πρόθεση να δώσει τη δυνατότητα στους δασκάλους που η Πολιτεία είχε διορίσει ν’ αποκτήσουν τα τυπικά προσόντα ώστε να μπορούν ν’ ασκούν το επάγγελμα του δασκάλου, επειδή είχαν διορισθεί καθ’ υπόδειξη των Ελληνικών οργανώσεων χωρίς να ελεγχθούν τα προσόντα και οι ικανότητες των διορισθέντων.

    Με τα χρόνια συνέφερε να ξεχαστεί η σχολική διαμάχη στη Στοκχόλμη. Για όσους όμως την θυμούνται, αποτελεί ειρωνεία ότι μέχρι σήμερα το Σαββατιάτικο Σχολείο, δηλαδή το αποκαλούμενο κάποτε χουντικό, είναι αυτό που επεκράτησε. Η σχολική διαμάχη πριν από εικοσιπέντε χρόνια, συνέπεσε χρονικά με την εποχή που το οίκημα της Πολιτιστικής Στέγης περιήλθε στην ιδιοκτησία του Ελληνισμού της Στοκχόλμης. Ο Σύλλογος των Γονέων και Κηδεμόνων δεν μπόρεσε αλλά ούτε και έδειξε ενδιαφέρον να χρησιμοποιήσει τις κενές αίθουσες στα δύο κτίρια του Ιδρύματος για τις ανάγκες της μαθητικής νεολαίας.

  33. Poso tha kratisi auti i diamaxi?

    perasan 10 xronia pou malonoume posa prepei akomi na perasoun gia na ta vroume emeis oi Ellines tis souidias

    Dose mia apantisi PAPAKWSTA

  34. ELLINOGREKO RIXE MIA MATIA KI EDW
    THA KATALABEIS POLA

    Η σκηνοθεσία της πώλησης

    Οι επινοητές της μεταβίβασης της ιδιοκτησίας είχαν σκεφτεί και την τήρηση των καλούμενων Δημοκρατικών Διαδικασιών. Δύο θα υποδύονταν την ιδιότητα των εξουσιοδοτημένων πωλητών από μέρους του ιδιοκτήτου και δύο την ιδιότητα του αγοραστού που θα ήταν η Ομοσπονδία. Άλλοι δύο με τον εύκολο ρόλο των μαρτύρων που δια της υπογραφής των θα βεβαίωναν το γνήσιο των συμβολαίων.

    Τα πάντα είχαν επινοηθεί να γίνουν όπως το φαντάζονταν Νομότυπα. Η απόφαση θα λαμβανόταν με πλειοψηφικό σύστημα σε Γενική Συνέλευση που είχε καθοριστεί για τις 17 Μαρτίου 1985. Άγνωστο ποιοι θα έπρεπε να κληθούν στη Συνέλευση. Στη συνέχεια ορίστηκε ότι σε περίπτωση μη απαρτίας, που άγνωστο επίσης βάσει ποιου Καταστατικού, έπρεπε να είναι το λιγότερο 21 παρόντες. Αν τότε δεν παρευρίσκονταν οι 21 θα επαναλαμβάνονταν η Συνέλευση μετά από μία ώρα και τότε η απόφαση θα ήταν Νομικά έγκυρη.

    Τη Συνέλευση καλούσε ένας Ελληνικός Σύλλογος με την επωνυμία Άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος, και με την επεξήγηση ότι αυτός ο Σύλλογος είναι η συνέχιση της Ενορίας με την ίδια επωνυμία που ήταν και ο αρχικός ιδιοκτήτης. Στη Συνέλευση ήταν παρόντες 25 ώστε δεν χρειάστηκε η αναβολή μετά από μία ώρα. Πρώτα τέθηκε η ερώτηση προς ψήφιση. Αν η Συνέλευση συμφωνεί να μεταβιβαστεί η ιδιοκτησία του Ιδρύματος. Έπειτα η ερώτηση αν η Συνέλευση συμφωνεί να μεταβιβαστεί η ιδιοκτησία του Ιδρύματος στην Ομοσπονδία. Το αποτέλεσμα ήταν 11 ναι, 8 όχι, και 6 λευκά.

    Η πρόταση για μεταβίβαση έγινε νομικά αποδεκτή. Άλλο τώρα ότι αυτός ο Ελληνικός Σύλλογος με το όνομα του Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου ποτέ δεν είχε στην κυριότητά του αυτό το ακίνητο. Η Ενορία με την ίδια επωνυμία του Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου είχε μεν την ιδιοκτησία στο παρελθόν αλλά σύμφωνα με το Κτηματολόγιο την είχε μεταβιβάσει στο Ίδρυμα Ελληνική Πολιτιστική Στέγη, στις 14.08.1980. Με την ίδια λογική θα μπορούσε οποιοσδήποτε να πουλάει ή ν’ αγοράζει περιουσίες χωρίς να χρειάζεται να προσκομίσει στοιχεία ιδιοκτησίας. Όσοι προσπάθησαν, προς αποφυγή γελοιοποίησης, να σταματήσουν αυτή τη πώληση παρωδία, παραγκωνίζονταν εύκολα με τη μομφή του διασπαστού του ελληνικού μεταναστευτικού κινήματος, που άφηνε να εννοηθεί ότι η παρουσία στην ελληνική παροικία του κάθε διαφωνούντα εξυπηρετούσε κάποια φιλοχουντικά συμφέροντα.

    Στη σκηνοθεσία της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης της 17.3.1985 και στην απόφαση της Συνέλευσης που αφορούσε την πώληση του ακινήτου ανάγεται η άποψη που διαδόθηκε ευρέως κι ακούγεται ως τώρα ότι τα κτίρια της Ελληνικής Πολιτιστικής Στέγης είναι πλέον ιδιοκτησία της Ομοσπονδίας.

  35. Αντί Επιλόγου

    Το παρόν εγχειρίδιο γράφτηκε από τον Αλέξανδρο Φράγκο, επ’ ευκαιρία της Γενικής Συνέλευσης της πολιτιστικής Στέγης που, ύστερα από μερικές αναβολές, καθορίστηκε να γίνει στις 17 Νοεμβρίου.

    Επί σειρά ετών το Δ.Σ. της Ε.Π.Σ., είναι ελλιπές.
    Συνήθως οι Συνελεύσεις καταλήγουν στην υπόδειξη ενός 17μελούς Δ.Σ. που στην πραγματικότητα είναι μειωμένο αριθμητικά και χωρίς τους αναπληρωματικούς, όπως προβλέπει το Καταστατικό.

    Σ’ αυτές τις Συνελεύσεις εκλέγεται και η 7- μελής Εκτελεστική Γραμματεία, που σχεδόν πάντοτε αποκαλείται προσωρινή, γιατί επισημαίνεται η ανάγκη της εκλογής μιας Ε.Γ. πιο άρτιας, και προσδιορίζεται ο χρόνος της εκλογής για το λίαν προσεχές μέλλον, λίγες βδομάδες ή μήνες αργότερα.
    Η Ε.Γ. στη πραγματικότητα έχει όλη την ευθύνη της διοίκησης της Ε.Π.Σ., καθώς και την ευθύνη της διαχείρισης της περιουσίας του Ιδρύματος.

    Η τωρινή Ε.Γ. αναδείχτηκε τον Οκτώβριο του έτους 2000, επίσης προσωρινή.
    Με την πάροδο του χρόνου, έχει συρρικνωθεί σε τρία μέλη.

    Το παρόν εγχειρίδιον μπορεί να θεωρηθεί και σαν Απολογισμός Πεπραγμένων για όλα τα χρόνια που υπάρχει η Ελληνική Πολιτιστική Στέγη.

    Ασφαλώς όσοι στο παρελθόν σαν μέλη του Δ.Σ. είχαν αναλάβει καθήκοντα στην Ε.Π.Σ., αλλά και όσοι είναι ή ήταν στο παρελθόν μέλη του Συμβουλίου της Ομοσπονδίας, του οργάνου δηλαδή που επί σειρά ετών αναδεικνύει την πλειοψηφία των μελών του Δ.Σ. της Ε.Π.Σ., θα έχουν συνειδητοποιήσει ότι είναι επιτακτική ανάγκη η αναζήτηση και εφαρμογή αποτελεσματικών λύσεων, αν όπως ελπίζεται η γενική επιθυμία είναι η διατήρηση της Ε.Π.Σ. και φυσικά η διάσωση για το μέλλον της αξιόλογης περιουσίας του Ιδρύματος.

    Απαραίτητη προϋπόθεση είναι τα μέλη του Δ.Σ. που πρόκειται να εκλεγούν να είναι εκπρόσωποι των ελληνικών φορέων, και να έχουν τις ικανότητες και την διάθεση να προσφέρουν εθελοντική εργασία. Οι ελληνικοί σύλλογοι απ’ τους οποίους προέρχονται θα πρέπει να ενταχτούν στη σκέπη της Ομοσπονδίας για να μπορούν δια της ψήφου των να συμβάλλουν στη σύσταση του Συμβουλίου της Ομοσπονδίας.

    Σύλλογοι σαν των Γονέων και Κηδεμόνων, της Ηπειρωτικής Αδελφότητας, του Λυκείου Ελληνίδων, των Επιστημόνων και σπουδαστών, κ.ά. είναι ακαταλόγιστο να παραμένουν απ’ έξω και να περιορίζουν τον ρόλο τους σε επικρίσεις.

    Η Πολιτιστική Στέγη είναι επίσης ένα Ίδρυμα που η ύπαρξή του εξαρτάται από την παρουσία στη διοίκηση όλων των ελληνικών φορέων.
    Κατ’ αρχήν το Συμβούλιο του Ιδρύματος είναι απαραίτητο να επιμεληθεί τα οικονομικά, ώστε τα τρέχοντα έξοδα του Ιδρύματος, καθώς και τα έξοδα συντήρησης των κτιρίων να καλύπτονται, όπως συμβαίνει με όλα τα ακίνητα, από τα έσοδα ενοικίων.
    Οι επιδοτήσεις από την Ελλάδα ή από τη Σουηδία, καθώς και από διάφορες οργανώσεις θα είναι για τις πολιτιστικές εκδηλώσεις.

    Η αντίληψη που επικρατεί ότι οι χώροι των κτιρίων θα πρέπει να διατίθενται στους ελληνικούς φορείς χωρίς ή με μειωμένη αμοιβή δεν θα πρέπει να συνεχιστεί. Τα έσοδα από την ενοικίαση των χώρων, όπως και τα έσοδα από διάφορες εκδηλώσεις πρέπει να επαρκούν και για την κάλυψη των εξόδων έμμισθου προσωπικού. Αυτονόητο ότι οι ενδεχόμενοι κενοί χώροι στα κτίρια του Ιδρύματος δεν ενδείκνυνται για μόνιμη στέγαση ελληνικών συλλόγων. Η συγκέντρωση πολλών επισκεπτών σε διάφορες ώρες, δημιουργούν αν όχι τίποτε άλλα, τουλάχιστον το ελάττωμα της ηχορύπανσης προς δυσαρέσκεια και διαμαρτυρίες των γειτόνων.

    Ωστόσο, αν το αίσθημα της ευθύνης των Ελλήνων της παροικίας δεν αφυπνισθεί, το μέλλον του Ιδρύματος και η περιουσία του κινδυνεύουν, και τότε εναπομένει δυστυχώς μόνο η λύση της πώλησης των κτιρίων.

    Η περίπτωση της πώλησης τέθηκε για πρώτη φορά πριν από δεκατρία χρόνια και επαναλαμβάνεται κατά καιρούς. Αν πωλούνταν πριν τα κτίρια χρεωθούν στο ύψος που βρίσκονται σήμερα, θα περίσσευαν περί τα 15 εκατ. κορ. Μια πώληση τώρα, κατά προσέγγιση υπολογισμένη, θ’ αφήσει ένα πλεόνασμα περί τα 5 εκατ. κορ. Με βεβαιότητα θα παρουσιασθούν πολλά προβλήματα και το πιο καίριο που θα έλθει πάλι στην επιφάνεια θα είναι ― Ποιος Ελληνισμός είναι ο ιδιοκτήτης και από ποιους και πώς θα χρησιμοποιηθεί το πιθανό χρηματικό ποσό που θα περισσέψει.
    Ασφαλώς θα βρεθούν πολλοί που θα διεκδικούν το μερδικό τους από το πλεόνασμα της πώλησης. Φυσικά πρώτα η Κοινότητα Στοκχόλμης που θα βρεθεί αμέσως άστεγη γιατί ο νέος ιδιοκτήτης, όποιος κι αν είναι αυτός, δεν πρόκειται να κρατήσει έναν ενοικιαστή έναντι συμβολικού ενοικίου επειδή θ’ επικαλείται το ιστορικό του παρελθόν.

    Η πώληση των κτιρίων, αν αυτό καταστεί αναγκαίο, θα έχει δυσάρεστες συνέπειες για τον Ελληνισμό της Σουηδίας. Η κατάργηση ενός Ελληνικού Πολιτιστικού Ιδρύματος στη Σουηδία που αναγκαστικά θα επιφέρει η πώληση των κτιρίων θ’ αποκαλύψει οριστικά την ανυπαρξία του Οργανωμένου Δημοκρατικού Ελληνισμού.

    Όσοι θα προσπαθούν να βρουν και να εξηγήσουν ποιου ή ποιων είναι το λάθος θα προκαλούν στην καλύτερη περίπτωση μόνο ειρωνικά σχόλια. Το λάθος δεν θα οφείλεται τότε σε ορισμένα άτομα, οργανώσεις ή παρατάξεις. Το λάθος θα πρέπει να παραδεχτούμε ότι θα είναι συλλογικά όλων των Ελλήνων της παροικίας στη Σουηδία, οργανωμένων και μη.

    Στοκχόλμη Νοέμβριος 2001
    Αλέξανδρος Φράγκος

  36. El Zorro, on Απριλίου 9, 2011 at 7:04 μμ said:

    Αυτή η ομοσπονδία, η Ομοσπονδία Ελληνικών Συλλόγων και Κοινοτήτων Σουηδίας (ΟΕΣΚΣ) από το 2003 ξεκίνησε δημόσια την αντίστροφη μέτρηση για την εξαφάνισή της. Στην ουσία είχε ήδη ξεκινήσει την κατρακύλα της πιο μπροστά.
    Η σταγόνα που ξεχύλισε το ποτήρι ήταν η απάτη που έκανε ο σημερινός πρόεδρός της, Κομνηνός Χαϊδευτός (ΑΣΕΜ=ΚΚΕ), μέλος του Πολιτικού Γραφείου του KKE, ο οποίος φέτος συμπληρώνει 16 χρόνια ως πρόεδρος (και άλλα τόσα ως γραμματέας και μέλος του ΔΣ της ΟΕΣΚΣ), με το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Språkåret 2001 (European Year of Languages 2001).
    Αυτή η απάτη ανακαλύφθηκε από τα υπόλοιπα μέλη του ΔΣ της ΟΕΣΚΣ 2 χρόνια αργότερα, το 2003. Χρησιμοποιώντας την Ομοσπονδία, απέσπασε ο Χαϊδευτός 40.000 ευρώ από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
    Το τι επακολούθησε ύστερα από αυτή την αποκάλυψη είναι λίγο πολύ γνωστά σε όλους τους Έλληνες της Σουηδίας, αλλά και στις σουηδικές υπηρεσίες, με όλο το χαρτομάνι που κυκλοφορούσε τότε από χέρι σε χέρι και από καφενείο σε καφενείο και κοινότητες κυρίως της Στοκχόλμης. Παράλληλα έπαιζε και το σκάνδαλο του ίδιου προέδρου και του σημερινού γραμματέα της ΚΟΒ του ΚΚΕ στη Στοκχόλμη με τα ΚΑΠΗ (φασαρίες και δικαστήρια με την κοινότητα Skärholmen κλπ.). Κι αυτά υπάρχουν στο αρχείο!
    Το αποκορύφωμα της κατάρρευσης ήταν το 2006, όταν η Κρατική Μεταναστευτική Υπηρεσία που χρηματοδοτούσε την ΟΕΣΚΣ διέκοψε την χρηματοδότησή της με το αιτιολογικό ότι την έκρινε αντιδημοκρατική ή στη γλώσσα της γραφειοκρατίας μη δημοκρατικά δομημένη.
    Έκτοτε με διάφορα τερτίπια (παραχαράξεις, πολιτικές παρεμβάσεις, παρεμβάσεις της ελληνικής πρεσβείας κλπ), Χαϊδευτός και Ουλής κατάφεραν να «αναστήσουν» ξανά την Ομοσπονδία τους.
    Είναι γνωστός ο γελοίος αποκλεισμός της Κοινότητας του Rinkeby από το συνέδριο του 2005, επειδή η κοινότητα καθυστέρησε μερικές ημέρες με την καταβολή της ετήσιας συνδρομής της προς την ΟΕΣΚΣ.
    Ποτέ στην ιστορία της ΟΕΣΚΣ (τουλάχιστον από το 1995) δεν έχει καταβληθεί από καμία κοινότητα ετήσια συνδρομή. Τις ετήσιες συνδρομές τις πλήρωνε η ΟΕΣΚΣ στον ευατό της για να δικαιολογείται στη χρηματοδοτούσα υπηρεσία η οποία απαιτούσε οι κοινότητες να πληρώνουν συνδρομή.
    Το κόλπο αυτό, να πληρώνουν μόνες τους τις συνδρομές ΜΕΡΙΚΕΣ (ανεπιθύμητες) κοινότητες το σκαρφίστηκε η ατρόμητη δυάδα Χαϊδευτός Ουλής και μάλιστα το … χάραξαν και στο καταστατικό!!!!!!!!!
    Η ειρωνεία είναι ότι ενώ Χαϊδευτός και Ουλής ισχυρίζονταν ότι οι συνδρομές έπρεπε να καταβληθούν στην ΟΕΣΚΣ μέχρι 31 Δεκεμβρίου διότι τότε έκλειναν τα λογιστικά βιβλία και ο ορκωτός λογιστής τα ήθελε στην ώρα του για να προλάβει να κάνει την έκθεσή του για τα οικονομικά για το συνέδριο που θα γινόταν τον… Μάιο, η έκθεση του ορκωτού λογιστή δεν έφτασε ποτέ στο συνέδριο. Το μαϊμού συνέδριο του Χαϊδευτού και του Ουλή τους απάλλαξε και τους επανεξέλεξε χωρίς την έκθεση του λογιστή!!!!!!!
    Στην αίτηση όμως για χρηματοδότηση και επειδή οι χρημοτοδοτούσα υπηρεσία απαιτεί να επισυναφθεί και η έκθεση του ορκωτού λογιστή, τα δυο λαμόγια Χαϊδευτός και Ουλής έστειλαν αυτή την έκθεση η οποία είχε ημερομηνία 6 (!!!) βδομάδες μετά το «συνέδριο». Κατόπιν εορτής που λέμε.
    Αυτός ήταν ένας από τους λόγους (υπήρχαν σαφώς και άλλοι) που η Κρατική Μεταναστευτική Υπηρεσία τους έκρινε αντιδημοκρατικούς και τους έκοψε τη χρηματοδότηση.
    Πού πάτε ρε λαμόγια τους λέει η υπηρεσία. Κάνατε συνέδριο, πήρατε απαλλαγή, ξαναγίνατε πρόεδροι, γραμματείς και φαρισαίοι χωρίς την έκθεση των οικονομικών σας; ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΣΣΣΣΣΣΣΣΣΤ!
    Δεν θα πρέπει πλέον να μας ενδιαφέρει, αν η ομοσπονδία του Χαϊδευτού, του Ουλή και του Φουκάκη θα ξανακάνει συνέδριο. Η ομοσπονδία αυτή όλο και περισσότερο, απροκάλυπτα πλέον, κλείνεται στον εαυτό της μέσα στα στενά κομματικά πλαίσια του σταλινικού ΚΚΕ.
    Να μην ξανακάνουν ποτέ συνέδριο και ο πρόεδρος ο Χαϊδευτός να τα εκατοστήσει ως πρόεδρος στην ΟΕΣΚΣ. Και ο Ουλής ισόβιος γραμματεύς.
    Αυτό όμως που μας ενδιαφέρει ως ενεργούς πολίτες είναι να απαιτήσουμε να μάθουμε γιατί το κράτος, ο φορολογούμενος πολίτης δηλαδή, να επιδοτεί την κλειστή, κομματική, σταλινική οργάνωση του Χαϊδευτού και του Ουλή.
    Η υπηρεσία UNGDOMSSTYRELSEN που χρηματοδοτεί τον Χαϊδευτό οφείλει να λογοδοτήσει!
    Καλό θα ήταν να ρωτηθεί ξανά και το RIKSREVISIONSVERKET!
    Το ίδιο πρέπει να κάνει και το ελληνικό κράτος!
    Να αναμέμουμε σύντομα και πάλι δημοσιεύματα στον ημερήσιο σουηδικό τύπο και ρεπορτάζ στο κεντρικά δελτία ειδήσεων των τηλεοπτικκών καναλιών για τα καμώματα του Χαϊδευτού, του Ουλή και του Φουκάκη;
    Αυτό που πρέπει να απαιτήσουμε από τη σταλινική σέκτα του Χαϊδευτού είναι να άλλάξει το παραπλανητικό όνομά της γιατί δεν εκπροσωπεί και περισσότερο τώρα κανέναν Έλληνα της Σουηδίας!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s